Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 De som stemmer på FRP tenker bare på at det ikke vil komme flere utlendinger i landet og at de skal fjerne både bompenger og betale mindre i skatt. FRP sier de skal bruke oljepengene på mye, men de må da få penger fra folket - så går skatten og bompengene ned, går noe annet opp. Ikke pensjonsordning, lesbiske får ikke lov til kunstig befruktning(Vi lever i 2009,VÅKN OPP!) de vil ikke ha gratis SFO, de vil ikke ha gratis Barnehage.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Ikke helt avgjort om det ble FrP eller ikke ennå. Men to ting som taler imot for egen del: a) Partiets holdning til "åpne spritkraner" og billigere alkohol. Også alkoholen bør selv dekke sine skadeomkostninger. Det tilsier en flerdobling av prisen på alkohol (og tobakk også, kanskje ikke så mye), ikke billigere vare. Og "åpne spritkraner" er det siste den som ikke kan styre eget forbruk trenger. Derfor synes jeg vi, av hensyn til disse, skal la spritkranene være ganske "tette". Den som kan styre forbruket klarer nok å få tak i det han/hun trenger likevel. Partiets holdning til EU, en holdning jeg mener er i strid med partiets grunnholdning. Det taper troverdigverdighet (skikkelig!) hos meg. Så får vi se hvor mye det veier i forhold til at det POSITIVE jeg finner hos FrP. Valget tar jeg i morgen tidlig. Inntil da veier jeg....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Frp vil fornye Norge. Jeg spør bare, hvorfor? Vi har det jævli godt her i dette lille land. Og jeg tror ikke det forblir sånn hvis Frp kommer til makta. Har vi det så godt her? - Statens lånekasse som gir oss stipend og billig lån slik at flere har mulighet til å få seg en utdannels, uansett hvilken bakgrunn du kommer fra. - Ett års lønna permisjon når du får barn. Ett av de beste landa i verden å få barn i! - Barnetrygd, sykepenger, arb.ledighetstrygd - gratis lege til gravide og barn - gode rettigheter som arb.taker Frp ser veldig opp til Usa. Og det lover ikke godt. De lider stort av finanskrisa som mange av oss her i Norge ikke har merka noe til.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Billig sprit og salg av alkohol på bensinstasjoner er ikke hjertesakene mine... Derfor stemmer ikke jeg FrP.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Fordi jeg er for at alle skal betale nok skatt til at vi får de tjenestene vi trenger fra staten. Jeg vil ikke ha privatisering og betale forsikring i dyre dommer. Det er de som har mye penger som kommer godt ut av et slikt system, og de som ikke har så mye sliter. Se bare på USA, de har nesten alt privatisert, og mange sliter mer der pga alle utgiftene. Vi er heldige som bor i et velferdssamfunn, og Frp vil ha privatisering, ikke velferd. Pluss at de motsier seg selv, de vil øke statens utgifter (lover at alt mellom himmel og jord skal bygges ut og sponses) men vil minske statens inntekter, altså skatten. Grunnleggende matte tilsier at dette er høl i huet...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Når det gjelder bompenger så har vi bilister betalt veiene for lenge siden, men den nåværende regjering stjeler pengene våres. Her i distriktet har de sett opp bommer og begynt innkrevingen, uten at de er begynt på noen veier. Det siste nå er at bomavgiften skal opp, selv om de ikke har begynt på noen nye veier. HALLO??? Hvor langt skal de få lov til å gå???
Gjest ->>- Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Det er litt som å gi tv-fjernkontrollen og nøkkelen til godteskapet til treåringen og ta seg en tur på pub.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Merkelig det dere med veier. Alle vet at for å få et velfungerende samfunn så er infastuktur alfa og omega.Men i Norge er vi så rika at vi ikke ser viktigheten av veier.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Jeg tror vi har det for godt. Alt for mange samfunnssnyltere. Det er synd, for de ødelegger for de som virkelig trenger de godene landet kan tilby. Men pga de med lav moral vil disse godene forsvinne etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #13 Skrevet 22. januar 2017 Forde det er så mye bedre å kaste bort pengene på innvandring i stedet for våre egne. Anonymous poster hash: c0e34...d7f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #14 Skrevet 22. januar 2017 Forde det er så mye bedre å kaste bort pengene på innvandring i stedet for våre egne. Anonymous poster hash: c0e34...d7f Tråden er fra 2009...? Anonymous poster hash: bcdcc...0b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå