Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hva gjorde dere? Visste du noe om det? Hvem var med? Hvor lenge før bryllupet? Var det gøy:-)) Noe du ville gjort annerledes? Tusen takk for svar:-))
*Rutletutt* Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Mine beste venninner tok meg ut på middag og show. Visste ikke noe om det. Ville ikke ha utdrikningslag egentlig, for jeg er ikke en drikke-og-feste-jente, så da fant de på noe heeeeelt annet. Vi reiste til utlandet og giftet oss, så regnet ikke medat noen skulle finne på noe, så det var veldig kjekt:o) var vel ca halvannen mnd før bryllupet.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Visste det ikke, men visste det likevel.. På en måte =) Tenkte det skjedde da siden min forlover var hjemme den helga, ho bor på andre siden av landet.. Vi var først ute og prøvde kjole til ho.. Så skulle vi hjem til søstra hennes for å "passe ungene" litt.. På vei dit møtte vi de andre jentene som satt og ventet på gresset.. Spiste litt frukt, så mata jeg ender før vi gikk hjem til søstra hennes.. Der hentet vi bilene og dro hjem til min forlover.. Skravla litt, før vi spiste mat.. SÅ var det gavelek og litt mer skravling.. Så ble det ringt etter drosje.. Vi dro til byen, hvor vi skulle på forestilling.. Når den var slutt, gikk ett par av oss ut på byen litt før min forlover og jeg dro hjem til henne hvor vi overnattet.. De som var med var venninner og min svigerinne.. Hadde en VELDIG fin dag! Akkurat sånn jeg ønsket!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Jeg fikk aromamassasje, deretter måtte jeg sparkesykle gjennom byen med hermetikkbokser på slep og "snart gift" på ryggen. Deretter tur i badeland (hovedsakelig "voksenbassengene" og boblebad viste seg å være kuren for eventuell gangsperr etter sykling). Etterpå restaurant og kafe/bar. Dette var et "etter jobb"-arrangement 3 dager før bryllupet og jeg syns det var koselig. De som var med var mine beste venninner + noen flere i omgangskretsen, men vi var ikke kjempemange. Jeg er ikke partytypen og var også glad for at det var såpass lite "utdritning". De fleste var "fattige studenter" da det ble gjennomført og få bodde i samme by så det var veldig greit med noe såpass "enkelt" ) Hadde det vært et heldagsopplegg ville jeg nok hatt noe ala venninnen min sitt: Hun hadde rebusløp hvor vi endte opp på utendørs go-cart-bane og alle var med å kjørte. Deretter kjørte vi ut på en strand og hadde champagnelunsj. Så husker jeg ikke helt hva vi gjorde (tror kanskje hun ble sendt på noe spa-liknende) før vi hadde reke- og krabbemiddag hjemme hos forloveren. Etter mye kos og skravel ble det byen på de fleste. Ingen utdritning på henne ;o)
3småtroll♥ Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg hadde skrevet opp en liste med navn på de jeg gjerne ville ha med så ikke forloveden min glemte noen... Utenom det visste jeg ikke når det skulle være eller noe annet;) 3 uker (tror jeg) før den store dagen ble jeg hentet av en mann på motorsykkel- måtte sitte bakpå han, noe jeg aldri hadde gjort før. Mannen min visste om dette, men ikke jeg,,, Han kjørte rundt om kring i ganske stor fart... Kjørte meg tilslutt til sentrum der vennene mine ventet med shampagne;) Så var det inn på SPA for deilig bad og ansiktsbehandling!:=) Etter det fikk jeg nye klær- nydelig 80-tallskjole og en fantastisk frisyre og sminke- he,he! Så var det en runde i byen der jeg fikk forskjellige oppgaver som jeg måtte gjennomføre. Hadde en sportsflaske med litt å drikke på så det gikk fint! Etter all jobbingen endte vi på et utested der vi spiste lunsj. Så var det bind på øynene før vi gikk videre.... Neste stopp var at vi ble hentet av en limousin og ble kjørt ut i huttiheita på en hytte. Der spiste vi god mat, drakk masse god drikke, og lå over til dagen etterpå hele gjengen! Mannen min hadde pakket en bag for meg uten at jeg visste det med skift og toalettsaker;) På bryllupsdagen fikk jeg en scrapbock av gjengen med bilder og hilsner fra alle sammen etter utdrikningslaget. Jeg hadde en suuuuuuuuuuuuper dag med gode venner!!
3småtroll♥ Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Må jo få med at de hadde arrangert masse på hytteturen også da! Snille jentene- hadde gavelek, div gjetteleker, vi danset, filmet og pratet masse;) Var ordentlig "siste gangen med jentene" som på film;) Satt i pysjen langt på natt og kniste og gråt om hverandre:) Har selvfølgelig ikke mistet kontakten selv om jeg giftet meg da, men symbolsk sett så var det liksom siste gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå