Gå til innhold

Hva skal DU og samboer/mann stemme i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gi en grunn til hvorfor du stemmer på dette partiet! Moro å se hvor mange som stemmer det samme:)

Her stemmer vi Ap begge to!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer begge til å stemme krf. Det er ikke et eneste parti jeg er helt enig med om alt, men krf er det partiet som vi er nermest når det gjelder deres meninger og synspunkter.

Skrevet

Jeg skal stemme ap. Han skal ikke stemme, for han er utelnding og har ikke stemmerett enda. Ikke har han kunnskap nok om å gjøre opp sin egen mening enda heller, så det gjør ingenting.

Skrevet

Vi har begge forhåndsstemt. Jeg har stemt SP, mannen har stemt AP

Skrevet

Jeg skal stemme Venstre, han skal stemme Ap.

(Heldigvis er ingen av oss sterkt politisk engasjerte... :P)

Skrevet

Han er nok venstremann i år også, jeg stemmer som alltid SV

Skrevet

Jeg stemmer Krf, og han stemmer Frp. Jeg pga familiepolitikken, selv om jeg er uenig der også, han pga innvandrerpolitikken og rushtidsavgiften (evt ikke gidder å lese igjennom andre partiprogrammer)

Skrevet

20:53 - pur latskap å ikke gidde å lese gjennom andre partiprogrammer så man bare velger et parti

Skrevet

Jeg er APer.

Mannen min er en sånn en som nekter og si hva han stemmer. Han smiler lurt/slemt og sier han skal stemme FrP, men det er nok helst for å irritere meg. Tipper han også havner på AP i år.

Skrevet

Samboeren min er en liten sterk Høyregutt.

Jeg stemmer AP av sosialdemokratiske årsaker.

Skrevet

Vi stemmer Rødt begge to, og krysser fingrene for at vi får inn Erling Folkvord i år.

Skrevet

Jeg stemmer KrF, i håp om at de blir samarbeidspartnere til Høyre om de vinner, og ikke FrP. Jeg er ikke enig i alt, selvfølgelig, men de kommer nærmest. Stemmer vanligvis Høyre ved lokalvalg.

Skrevet

H og FrP.

H: fordi de har en sunn nærinslivspolitikk og en god finanspolitikk. Kulturpolitikk

FrP: fordi de har en sunn familiepoltikk og er klare på asyl og innvandring. Ønsker å bedre veier og fjerne bommer.

Skrevet

Blir vel SV i år igjen på begge to, evt. Rødt på gubben. Stemmer Rød-grønt pga overbevisning/verdispørsmål. Kunne til nøden ha stemt på et sentrumsalternativ, hvis man hadde fjernet Kr fra KrF. Men rent borgelig kunne jeg aldri ha stemt.

Skrevet

Jeg går for Høyre, mannen skal stemme FRP denne gangen.

Sist stemte vi begge Høyre..

Skrevet

Fra oss får FRP og AP hver sin stemme.

Skrevet

Hva mannen skal stemme aner jeg ikke...tfor min del står det mellom AP og SV...har ikke helt klart å bestemme meg enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...