Misti Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Har lekegrind men bruker den ikke, vurderer og kvitte meg med min.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hadde en tilgjengelig til eldsta men den ble stort sett brukt til å lagre leker i. Denne gangen har jeg ikke, og foreløpig klarer jeg meg uten (han er jo ikke så stor enda og har ikke begynt å åle seg foreløpig). Har alt jeg bruker på dagen på ett plan (utenom vaskerom, men det kan jeg jo fikse mens han sover) og korte doturer klarer han å ligge alene i stua, så tar jeg ham heller med meg når han begynner å bli klåfingra.
2nj♥ Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Hadde ikke til eldste, men til minstemann så brukte vi det endel ja.
*smula* Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Vi brukte lekegrinda ganske mye. Det var en 6-kantet med dør, så han krabbet gjerne inn i lekegrinda for å leke der. Veldig greit å kunne lukke igjen, når jeg f.eks skulle vaske gulv o.l. Han syntes det var stas å sitte der og følge med. Senere brukte vi den som grind foran ovnen.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Nei har ikke hatt og har ikke hatt behov for det til noen av ungene.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Signerer *smula*. Vi har den samme typen grind og har bukt den til begge ungene. Siste tilskudd skal få nyte den også. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå