Gå til innhold

Løping (spurting), er det farlig? (samme som skravl.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spør da jeg nettopp spurtet avgårde for å 'redde' 4 åriningen min fra to ufyselige, og ukjente jenter som løp etter han med hver sin bøtte sørpevann...... Han var ganske langt unna så de hørte ikke at jeg ropte etter dem, og da de oppdaget meg å la på sprang, fortsatte jeg likegodt et stykke til .. Må bare legge til at jeg ikke kunne stått ansvarlig for mine handlinger dersom jeg hadde nådd dem igjen *grr* Kjenner at jeg fremdeles ser rødt når jeg tenker på det!!! Men så etter en stund tenkte jeg at det kanskje ikke var en god ide å legge ut i full sprint? Er 14+5 dersom det har noe å si?

*sukk* alt vi skal bekymre oss for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff - forr en ufyselig opplevelse!! Enkelte unger er bare skikkelig rampete - kan ikke fordra når store barn går sammen om å være slemme mot mindre barn. GUUUD så sint jeg blir av slik.

Men tror nok det gikk bra med den lille i magen

Skrevet

tror nok og det går bra, både med den lille og han litt større, verre med meg og morshjertet mitt ;)

Skrevet

De første svangerskapene mine trente jeg for fullt mye lenger enn det. Konkurrerte også. Intervaller 1-2 ganger i uka. Løp til jeg var i 7.mnd (var nok litt av et syn da...) To friske og fine barn og null problemer i svangerskapene. Så gikk helt sikkert bra med den lille din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...