Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg holder på med ( har holdt på med i 6 mnd) og det begynnte å bli seriøst med at han ville flytte til hjemmebyen min osv,.. Han var på ferie nettop med en "kompis" og nå har han lagt ut bilder på facebooken sin, mest kun av ham da.. Men på et bilde ser jeg av ham på hotellrommet og låret til en dame, + sminke/parfymer i bakgrunnen!!! Så han har vært med en annen dame på ferie og sendt meg mld hver dag osv, og latet som ingenting, er så jævlig forbanna og såret:( Jeg vet ikke hva jeg skal si til ham nå men jeg orker faen meg ikke å ha noe med ham å gjøre.. Er så lei meg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Kan jo være at det er dama/søstra/venninne av kompisen da
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Er du sikker på at bildet var tatt på hans hotellrom, da? Hva er muligheten for at kompisen hadde truffet en dame og de var innom rommet hennes på voerspill eller noe?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Tenkte jeg også. Til HI: du får spørre ham da og ikke lag så mye drama på forhånd før du vet hva som har skjedd
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Han har vel dusja da. Kanskje han og kompisen delte rom. Og dama var der på vorspiel??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 HAN har sagt han skulle reise med en kompis, han sa han ikke skulle være med andre damer osv, han har ingen billder av noen kompis , det er kun bilder av HAM, ham ham med en annen person, og på det rommet han bodde var det masse jentegreier ved sengen og det er et nakent lår som ligger på sengen der hun har selv tatt bilde av ham!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 du får enten be om forklaring eller gi faen i hele fyren da..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Busted der ja. Gutter/menn altså! Min eks sa han skulle på jobbtur for å få inspirasjon, og jammen dro han ikke med kun EN annen kollega. Kvinnelig sådan, og nå bor de omtrent sammen....(Jeg har flyttet ut, men turen skjedde før vi slo opp....)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Spør han hvem han var på tur med. Du vil jo etterhvert møte vennene hans og før du har gjort det så har du vel ikke så mye å tape heller.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Hvordan gå det med deg-fått noe svar?????
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Har ikke snakket med ham, så noen kommenterte på bildet av ham " Bare bilder av deg, hvor er damen din??" idiot, dust.. Er så over ham!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Hei Hi. Var det du som skrev om kjæresten din for en stund siden om at han skulle først på ferie med en kompis og så skulle dere dra til utlandet sammen nå i september?
guaguita2009 Skrevet 14. september 2009 #16 Skrevet 14. september 2009 Det er nå rart at han ligger ut disse bildene og vet at du kommer til å se de.. Litt lite smart synes nå jeg!! Facebook er bare tull mht forhold... lager bare sjalusi og forviklinger. Bra du fant ut av det før det ble seriøst da:) Det er mange fisker i dammen :) Jaja lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #17 Skrevet 14. september 2009 Helt enig ! Er veldig glad for jeg fant ut av det nå - og ikke senere, fikk melding av ham sent igår kveld og han spurte når han skulle komme og besøke meg. Er ferdig med ham, og som sagt det er mange fisker i dammen! HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #18 Skrevet 14. september 2009 Anonym 09.32 her. Fy søren. Og jeg som var helt sikker på at han likte deg. Jeg syns uansett du skal ta en alvorsprat med han og ikke bare la han slippe uanna uten ubehageligheter selv om du ikke har tenkt å være sammen med han mere.
guaguita2009 Skrevet 14. september 2009 #19 Skrevet 14. september 2009 Nei, hvorfor det??? sånn at han kan komme med teite unnskyldninger og ro seg inn igjenn??
Gjest Skrevet 14. september 2009 #21 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde kommentert på bildet av han noe lignende som: "For noen lekre lår kompisen din har da, visste ikke at han brukte sminke & dameparfyme heller?! ) Du får ha lykke til i fremtiden "
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #22 Skrevet 14. september 2009 Nå har jeg snakket litt med ham, han ringte meg og spurte hvorfor jeg var så merkelig og noe var galt, jeg sa at han visste nok det selv, jeg spurte om damen og han sa nei han har ikke vært med en annen dame, nekter på det, nå sier han at han liker meg så godt og at jeg tar helt feil, jeg sa at jeg synes han har virket uærlig og det hadde vært mye lettere om han kunne bare si ting rett ut. Han sier at han liker meg så mye og synes det er vanskelig for han savner meg og vil være med meg, altså i stabilt forhold.. Han har også slettet flere kommentarer som har blitt sagt på hans side, slettet også en "venninne" som kommenterte på bildene hans. Jeg sa at det ikke kom til å funke, og han sa " du tar feil" .. Jaja..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #23 Skrevet 14. september 2009 For en dust! Han takler sikkert ikke at du er den som dropper ham. Sånne players foretrekker å gjøre det slutt sjøl, så hvis dama dropper ham så gjør han det han kan for at de skal bli sammen igjen, og så slår de opp på verst mulig måte. Ikke la deg lure! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå