Gå til innhold

jippi jeg skal bli tobarnsmor i Mai =D =D =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm i morgen , tok en positiv test for 30 minutter siden :) herlig.. da er det bare og vente på hyperemesis og halsbrann :) =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Mai blir en fin måned neste år :D

Skrevet

Takk =D JA det satser vi på at det blir =D

Skrevet

Grattis=) Tror vi får en finfin mai i 2010 folkens. Jeg klarer nesten ikke vente til jeg triller fine vogna med guttungen syklene ved siden av=) Gleder meg til å få to vakre barn og bre over hver kveld=)

Skrevet

ååå... det gjør jeg også=) ah..*drømmer meg helt bort**

Skrevet

Grattulerer!

Vi har vel rimlig lik termin, vil jeg tro.

Har kommet frem til 26.05.10

Hurra :-)

Skrevet

gratulerer deg her også jeg! Sitter bare å venter til jeg kan teste i morgen eller på tirsdagen. Ønsker meg over på 1.trimester!!!!!!!! Hvis jeg ikke kommer etter så får du ha lykke til i svangerskapet videre:)

Skrevet

Gratulerer:) Fant selv ut nå for 30 minutter siden at vi venter nummer fire.. Er i sjokk. Hadde ikke tenkt til å få flere. Men både jeg og mannen min ble veldig glad:) Termin 16 mai.

Skrevet

Gratulere til Mamma til 1 vil ha 2 og Gullegget, og Lykke til JKM09 (?) satser på og se deg her inne sammen med oss =D skal krysse fingrene for deg :)

Skrevet

Det er ikke til å tro, men joda jeg kom etter. Tok en test nå for 20 min siden og den kunne ikke vært mer positiv. Tror vi har samme termindato. Regnet meg fram til 26.05 2010. Gleder meg så til å få møte den lille som ligger inni magen min å lager masse kvalme for mammaen sin. Vil bare kaste opp hele tiden. Men sånn var det sist gang også...

Skrevet

HAHA jeg visste det =D GRATULERE så utrooOOoolig Masse :)

Skrevet

Gikk litt fort det der:) tremin ca likt ja, regna meg frem til 25, så vi blir sprekkeklare samtidig :) hihi... så herlig.. kvalm du å ja? lgt inn et lnlegg lenger nede her som heter ja dette lover jo godt eller noe.. hehe, omhandler det temaet der, litt frustrasjoner:) men det er det vel verdt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...