Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Denne gangen har jeg ikke peiling på hva jeg skal stemme... Aner ikke engang hva jeg syns er viktigst og hvem som gjør hva.. Har jo ikke fulgt med mye på debatter heller, fått med noe, men ikke nok til å stemme på et parti føler jeg. Hjelp! Det at et parti vil ha høyere bhg kostnader.. hvem vil ha lavere? eller gratis ? Dette er jo aktuelt, men ikke avgjørende. Hva med skatten? OM den blir lavere, hva finner de da på å heve? Andre ting..? Nei.. tror jeg sliter ut sofaen i morgen. Om ingen kommer med en skikkelig saklig grunn nå
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Ingen med EN saklig grunn? eller er dere bare lei sånne innlegg? (kan ikke si jeg har sett de innleggene...)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Du skal stemme Arbeiderpartiet, fordi det er det eneste partiet med en noe helhetlig, fornuftig politikk. SV lover gull og grønne skoger, men hva koster alt dette? Rødt vil goså at alt skal være gratis og styres av staten, lite rom der med andre ord. Frp har et menneskesyn som er langt i fra sosialistisk. Egotanke gangen lenge leve. De vil kutte i skattene og bruke MYE mer på eldreomsorg, veier osv osv osv. Hvordan går dette regnestykket opp? De lar være å nevne at SFO skal være foreldredrevet, av hvem da? Foreldrene som jobber og dermed trenger SFO? Det skal heller ikke finansieres, jada, hvor mye koster en SFO plass da? Det meste skal privatiseres og da øker som regel prisene. Høyre er en mye mildere variant av Frp, men mye av politikken vil føre til at de som har mye vil få mer osv. litt om de største partiene dette. Godt valg!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Lurer litt på om jeg skal stemme AP i år.. lurt lenge på Krf også.. men om de går mot høyre og frp vil jeg ikke stemme dette. Har ingen grunn til dette heller, bare at jeg ikke liker Erna, Siv eller Kristin. Står ikke mange igjen da. HI
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Dere som skal stemme på vage grunnlag og "gi meg en god grunn til å...ellers sitter jeg i sofaen" (les: dere uengasjerte slabbedasker:-). Google partivelger og se hva dere holder mest med. Godt valg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Er egentlig enig med deg.. har ikke vært engasjert i det hele tatt i år/nå.. derfor jeg egentlig spurte her.. trenger en virkelig god grunn til å ikke slite ut sofaen i morgen.. skal jobbe da.. så blir bare sofasliter utpå kvelden Har googla.. eller kvasirt.. hehe.. og jeg heller vel mest på AP.. tror jeg.. tok valgtesten og da er sv 55% og frp 50% hehe... Noe rart man blir forvirret?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Stem rødt. Jeg er hvertfall fornøyd og takknemmelig over hvor godt vi har det her i Norge!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 AP de andre partiene skal bare la alt bli gratis (dette som tiltrekker folk) og sier de skal bruke oljepengene på alt, men de varer ikke for alltid, verken olja eller pengene.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Nei.. det er dette jeg også tenker på.. når alle de løftene om gratis ditt og gratis datt og bruke oljepenger på alt mulig.. Da blir det jo fort tomt, også må vi "bygges" opp igjen.. Da blir det vel dobbelt skatter av alt vi allerede har..
partyoffive Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Jeg svarer det samme her som jeg svarte et lignende innlegg tidligere i dag. "If it's not broken, don't fix it!' Stem AP. Norge er ett av de få landene i verden som holder seg forholdsvis 'stabilt' tross dårlige finans tider verden over. mulig den KAN bli bra med en 'ny regjering/blå', men detter er ikke et godt tidspunkt for en slik risk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå