Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Noen som har slike støvler til seg selv? Er de verdt pengene ifh til andre støvler? :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Guuud jeg er lei de Ilse Jacobsen støvlene. Her i nabolaget er det bare avdanka husmødre over 35 som har det. Nå er alle lei de, så de kjøper seg Hunterstøvler istedet som også er på vei ut...... Hva er det nye nå egentlig?
Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Jeg har slike støvler og er sånn middels fornøyd. De er grei til vanlig bruk (dvs. by-bruk), men å dra på tur og på hytta om høsten, når det regner, er en våt og kald affære. Så i år skal jeg investere i nye tur-støvler som ikke tar inn vann over anklene;)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 jeg har to par og er fantastisk fornøyd!her i trøndelag trengs støvler ganske ofte og da er det greit å være praktisk og se ok ut samtidig. jeg synes iallefall de var verdt pengene
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Vann over anklene? Har du ikke høye støvler? Har en venninne med I. Jacobsen støvler, hennes lager skikkelig svusjelyder (har tatt inn vann høres det ut som..)Ikke så veldig fornøyd..
Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jo, de er høye, men de tar inn vann der snøringen begynner. Er visst ikke helt tett...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Jeg er veldig fornøyd med mine:)
Gjest amandine Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Trenger jammen gode støvler i Bergen også, men Ilse-støvlene mine lager svupplyder! Spesielt på glatte gulv, dvs usannsynlig kjipt på handel etc. De begynte å svuppe etter kun kort tid, så nei, jeg er ikke fornøyd!
Gjest amandine Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Synes de ser greie ut, riktignok, men jeg stiller nå i "husmor over 35"-klassen, som annie 19:36 kaller oss...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 OBS på Løren i Oslo har tilbud på Ilse Jacobsen støvler nå. kr 799. LØP OG KJØP!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Synest ikke gummi støvler er særlig lekkert. Viking støvler duger veldig fint til de annledningene en bruker støvler, i andre sammenhenger bruker jeg sko, eller støvletter, eller sandaler der det passer best. Shopping i støvler, cafe besøk, jobb, skole, det passer bare ikke sammen. Støvler bruker en i hagen, på tur i skog og mark, i fjæra eller andre natur steder. I byen bruker man ikke støvler, det er temmelig ukult. Samme hvor mye de kostet.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Er det kult å være våt på beina? Bruker gjerne støvler i byen når det strytregner fordi det er temmelig ukult å være våt.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #13 Skrevet 14. september 2009 Det er jo ikke snakk om å være kul,,hehe. Tenkte kanskje de var av bedre kvalitet...? Med tydeligvis ikke..? HI
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #14 Skrevet 14. september 2009 Du kan få mange andre flotte støvler til bybruk til en brøkdel av prisen og skal du på tur i skogen er Ilse Jacobsenstøvler ikke å anbefale...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2009 #15 Skrevet 14. september 2009 Jeg liker mine godt, men har stort sett brukt dem til by bruk. De er gode og varme i motsetning til andre støvler og det er et stort pluss. litt kjipt at "alle" har dem og at de selges på obs... men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå