Gå til innhold

Da har jeg stemt. HØYRE!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir spennende å se i morgen hvordan valget går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da, så du har stemt på høyere barnehagepriser? Erna solberg så i går på valg-debatten at di ville sette opp barnehageprisene..

Skrevet

gratulerer, synes høyre har mye mye bra. Tror jeg kommer til å stemme frp... håper på samarbeid mellom høyre, frp og krf... vi får bare se :-)

Skrevet

huffda..da blir det kanskje mer privatisering slik at de beste lærerne og legene forsvinner til de rike....

Skrevet

og slik at de fleste vil ha råd til privat og ikke bare de rike.

Skrevet

her ble det venstre! veldig spenndene!

Skrevet

En stemme til høyre er en stemme til Frp

Skrevet

utrolig idiotisk å "være imot" at endre stemmer anderledes enn en selv... DEMOKRATI kalles det, og er en av grunnene til at vi har det så godt i Norge!

Skrevet

en stemme til høyre er en stemme til høyre, og en stemme til frp er en stemme til frp!!

Skrevet

En stemme til Høyre er et meget godt valg! :o)

Skrevet

KrF kommer ALDR til å samarbeide med FrP, ikke Venstre heller.

Skrevet

Bra. Gå for borgelig regjering, uansett hvilket parti. Bli kvitt de røde de neste 4 årene.

 

 

Skrevet

Jeg har også stemt høyre! Blir spennende i morgen =)

Skrevet

Skal også stemme høyre....fått nok av de rødgrønne og da spesielt jens som aldri klarer å svare på et spørsmål som blir stilt han...

Skrevet

Jeg spør igjen; hvorfor stemmer man høyre?

Skrevet

Valg er hemmelig, Tigerpote. La oss gå ut ifra at hun stemmer H av samme grunn som du stemmer kommunistene inn på tinget.

 

Hun tror på partiprogrammet. Basta. Og hun trenger heller ikke forklare det for deg. ..

Skrevet

Fordi Erna blir en verdig statsminister.

Skrevet

Man stemmer høyre av samme grunn som folk SOM stemmer AP, SV, KRF, SV, FRP osv:

 

O V E R B E V I S N I N G.

 

 

Vi har forskjellige meninger, tro, overbevisning og oppfatning om hva vi mener et samfunn skal bygges opp av. Og vi som stemmer borgelig har altså ikke samme mening som sosialistene i de fleste ting. Og derfor stemmer vi annerledes. Er dette virkelig så vanskelig å forstå?

Skrevet

Skulle ønske det fantes en sånn "liker" knapp her, en sånn som er på facebook, for da skulle jeg ha trykket på den!:) stemmer høyre i morgen jeg!:)

Skrevet

Det er hemmelig valg ja, men hi kan ikke være særlig opptatt av å holde det hemmelig siden hun legger det ut i en tråd her:)

 

Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, hva som gjør at hi og flere stemmer høyre. Men for all del, om ingen vil svare er det greit for meg.

Skrevet

Hun stemmer høyre fordi det er partiet som har meningene hun føler er riktig for henne. Verre er det sikkert ikke. Maskråka.

:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...