Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Blir spennende å se i morgen hvordan valget går.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 huff da, så du har stemt på høyere barnehagepriser? Erna solberg så i går på valg-debatten at di ville sette opp barnehageprisene..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 gratulerer, synes høyre har mye mye bra. Tror jeg kommer til å stemme frp... håper på samarbeid mellom høyre, frp og krf... vi får bare se :-)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 huffda..da blir det kanskje mer privatisering slik at de beste lærerne og legene forsvinner til de rike....
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 og slik at de fleste vil ha råd til privat og ikke bare de rike.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 her ble det venstre! veldig spenndene!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 En stemme til høyre er en stemme til Frp
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 utrolig idiotisk å "være imot" at endre stemmer anderledes enn en selv... DEMOKRATI kalles det, og er en av grunnene til at vi har det så godt i Norge!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 en stemme til høyre er en stemme til høyre, og en stemme til frp er en stemme til frp!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 En stemme til Høyre er et meget godt valg! )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #14 Skrevet 13. september 2009 KrF kommer ALDR til å samarbeide med FrP, ikke Venstre heller.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #15 Skrevet 13. september 2009 Bra. Gå for borgelig regjering, uansett hvilket parti. Bli kvitt de røde de neste 4 årene.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #17 Skrevet 13. september 2009 Jeg har også stemt høyre! Blir spennende i morgen =)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #18 Skrevet 13. september 2009 Skal også stemme høyre....fått nok av de rødgrønne og da spesielt jens som aldri klarer å svare på et spørsmål som blir stilt han...
Tigerpote Skrevet 13. september 2009 #19 Skrevet 13. september 2009 Jeg spør igjen; hvorfor stemmer man høyre?
Bare™ Skrevet 13. september 2009 #20 Skrevet 13. september 2009 Valg er hemmelig, Tigerpote. La oss gå ut ifra at hun stemmer H av samme grunn som du stemmer kommunistene inn på tinget. Hun tror på partiprogrammet. Basta. Og hun trenger heller ikke forklare det for deg. ..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #21 Skrevet 13. september 2009 Fordi Erna blir en verdig statsminister.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #22 Skrevet 13. september 2009 Man stemmer høyre av samme grunn som folk SOM stemmer AP, SV, KRF, SV, FRP osv: O V E R B E V I S N I N G. Vi har forskjellige meninger, tro, overbevisning og oppfatning om hva vi mener et samfunn skal bygges opp av. Og vi som stemmer borgelig har altså ikke samme mening som sosialistene i de fleste ting. Og derfor stemmer vi annerledes. Er dette virkelig så vanskelig å forstå?
Miztery Skrevet 13. september 2009 #23 Skrevet 13. september 2009 Skulle ønske det fantes en sånn "liker" knapp her, en sånn som er på facebook, for da skulle jeg ha trykket på den! stemmer høyre i morgen jeg!
Tigerpote Skrevet 13. september 2009 #24 Skrevet 13. september 2009 Det er hemmelig valg ja, men hi kan ikke være særlig opptatt av å holde det hemmelig siden hun legger det ut i en tråd her:) Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, hva som gjør at hi og flere stemmer høyre. Men for all del, om ingen vil svare er det greit for meg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #25 Skrevet 13. september 2009 Hun stemmer høyre fordi det er partiet som har meningene hun føler er riktig for henne. Verre er det sikkert ikke. Maskråka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå