Gå til innhold

Noen er med kort hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å klippe meg i en feminin kort frisyre. Har halvlang hår nå, så enten må jeg spare det lenger eller klippe det en god del. Liker ikke lengden jeg har nå. Men det må være lettstelt. Jeg har ikke muligheten til å dusje og vaske håret hver morgen. Dere med kort hår, er dere førnøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist jeg klippte meg trodde jeg at det skulle bli fint og volumiøst.. det ble flatt og stygt.. men hadde jeg vært flink å ikke tatt permanent, stripet det +++ for å få d litt spesielt, så hadde det nok vært kjempefint nå, sunt og sterkt... :D nå er det tynnslitt og flisete og ser tovet ut :P

Skrevet

Jeg harnettopp klippet meg kort etter å hatt langt hår lenge,det var så deilig å få av seg håret og nå skal jeg klippe det enda kortere ;0)

Go for it;0)

Kler du kort hår,kommer du ikke til å angre;0)

Skrevet

Jeg har kort hår. Hadde rimelig langt før, aldri kjempelangt.

Jeg dusjer og vasker hver morgen. Det tar jo null tid, verken å vaske eller tørke. Jeg styler ikke, men det ser fint ut så uansett. Bruk litt penger på klippen når du klipper kort første gang. Gå på byens beste frisør. Du må klippe oftere, og det koster litt mer. Om du ikke klipper ofte får du raskt en veldig formløs rar frisyre som ingen kler.

Skrevet

Etter min erfaring så trenger jeg å vaske kort hår mer ofte fordi det må styles hver morgen. Men med en bra klipp så går det uansett fortere å stelle det enn mellomlangt hår.

Skrevet

Jeg fått en god klipp og er kjempefornøyd. Fort å vaske, tørker av seg selv, enkelt og tøft. Føler meg mye tøffere og sterkere med kort hår enn med langt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...