Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Sitter her og leser litt på diverse innlegg ang penisstørrelse, og én ting forundrer meg ENORMT mye.. når det er snakk om størrelse på penis, skriver stort sett ALLE om lengden på penis! HALLO!??? Vi er vel alle enige om at en penis hverken bør være for kort eller for lang, (da den dermed blir "ubrukelig" eller vil medføre mye støtsmerter...) Men at en gjennomsnittskvinne har behov for mer enn et visst antall cm, har jeg ingen tro på. OMKRETS, derimot, er det nærmest INGEN som har nevnt... SERIØST!?? Er det INGEN her som er klar over at det er friksjon som skaper nytelse? At det er tykkelsen på penis som har omtrent ALL betydning når det gjelder hvor digg mannen er i senga? (jada, fremdeles tatt i betraktning at den ikke er altfor kort eller altfor lang) Syns det er skremmende å lese at så mange er såååå opphengt i lengden, og påstår at de må ha så-og-så lang for å klare å få orgasme eller ha den minste nytelse... idiooooter - virkelig - dere får ikke orgasme av at pikken stanger mot livmorhalsen! G-punktet ligger bare 6-7 cm inni skjeden, DU KAN NÅ DEN MED EN FINGER! Hvor lange fingre har dere...? Over 20 cm?? Djeeez... JA TIL TYKKE PENISER!!!! Og gjerne ikke for lenge...for det er bare vondt!! (med mindre man er så feit at den ikke rekker inn uten å være laaang....ellerno...)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Tydeligvis en som føler seg truffet og har en liten og tykk penis her:) ENig i at det skal være en viss tykkelse men for tykk blir bare vondt det og
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Jeg mente seff en mann med liten og tykk--
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Har ikke fulgt denne debatten- men lengden på en kvinne, eller hvor lang man er inni der- varierer ikke det veldig med syklus og sånt? i ukene etter fødsel hang iallefall min livmorhals veldig langt ned (2-3 cm fra åpningen- og ja, hadde noia da). Forbedra seg heldigvis det da.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Nei, beklageligvis/heldigvis (ikke helt enig med meg selv ang dette, hehe) så har jeg ingen mann! Men jeg har da hatt meg med menn, både korte og lange og tykke og tynnere. Aldri noen skikkelig tynne, heldigvis! Så jeg vet hva jeg snakker om, og mener fremdeles at tykkelsen er laaangt viktigere enn lengden!!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå