Gå til innhold

Flere som er trøtte ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå kommet til uke 14, men er fortsatt trøtt og trenger minst en dupp om dagen.

Andre som også har det slik?

Venter veldig på at energien skal komme tilbake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min kom så smått tilbake i forrige uke!! :-) hippi, da var jeg i uke 19.....

Begynte å ta multivitaminer i tillegg til tran i uke 17, vet ikke om det er det som har hjulpet eller at trettheten har sluppet av seg selv! samme det..... nyter at energien er tilbake!! :-)

lykke til!! :-)

Skrevet

er i uke seksten, og er fortsatt trøtt ja!

Skrevet

uke 20 og er kaputt kl 10 da er det senga... noen dager er selvsagt værre enn andre:)

Skrevet

har det forsatt slik..er i uke 21..:/

til sengs hverdag rundt 22-22.30..og ofte en liten powernap på dagen om jeg er tidlig hjemme!

Skrevet

er i uke 23 og har fått det like ille nå som i de tre første månedene.tar tran og multivitamin og spiser sunt,men ingen ting virker...

Skrevet

Kan nok signere her - er 21+5 i dag. og fortsatt dødstrett og slapp døgnet rundt.

Utrolig slitsomt.

Skrevet

Jeg ble mye bedre mellom uke 12 og 17 - men så har det kommet for fullt tilbake! gjeeeeeesp......

Skrevet

Må ha en dupp hver dag ja...

Er i uke 13.

Forrige uke var jeg så sliten at jeg følte ikke at jeg levde, begynte da på multivitaminer, og begynte raskt å kjenne meg mer våken. Men trenger fortsatt søvn på dagene da.

Men med alle de andre svangerskapene har jeg gått på multvitaminer hver dag fra før jeg ble gravid, og jeg har aldri følt meg trøtt og sliten.

Denne gang har jeg droppet å ta dem, dum som jeg er...

Jeg tror faktisk vitaminer er tingen, hvertfall nå som jeg må spise det som faller i "smak"...

Skrevet

Er fortsatt ganske trøtt, så enten må jeg duppe på morgenen el. formiddagen, eller så sovner jeg før halv ni på kvelden. Jeg er i uke 23, er mer sliten og har mye mindre energi enn sist svangerskap.(har ei på 22 måneder) Har vært plaget av ekstrem sv.skapskvalme i begge sv.skap, det begynner å bli mye bedre nå, men er fortsatt slapp de dagene jeg er kvalmefri, sånn var det ikke sist.

Denne gangen var jernnivået lavt, så tar jerntilskudd nå. Har blitt en del bedre, men fortsatt veldig slapp. Har alltid tatt vitaminer og omega-3, så er ikke det heller. Er hjemmeværende, og jenta vår er i b.hage fra 8-12 på formiddagen, har henne hjemme etter det, så er vel bare slik at man blir mer sliten når man har så barn og er gravid og ikke helt i form.

Skrevet

Uke 19 og veldig trøtt jeg og. Sover 7-8 timer på natten og MINST en time på dagen.

Tar vitaminer, Omega3 og jern, så alt burde jo være greit... :-S Håper det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...