Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg har to småunger, begge i hver sin trassalder!! Er jo sef ALENE, og jeg er så vanvittig lei!!! Det er hyling, skriking, roping, full fart HELE dagen, nå har de begynt stå opp om natta og! STÅ OPP, lys våken!!! Mini sover ikke sent på dagen, eldste sover ikke hele tatt! Jeg er sikker på jeg kjefter og smeller 24/7! Enkelte dager er det like før jeg ringer presten og spør om han kan komme ta en demonutdrivelse el noe! For mine unger, de kan skrike som BESATT av djevelen selv!! Er sikker på at mine barn er håpløse tilfeller! Seriøst, om du ikke har vært i situasjon jeg er i selv, så har du null forståelse! Ja og en ting til; jeg blir såååå jævli forbanna på alle som ser ned på alenemødre som er hjemme med småonga sine!!! "ååå har du ikke jobb? gjør du ingenting du da?" "hun sitter bare hjemme med unga" "hun gjør ingenting".. Å VÆRE SMÅBARNSALENEMOR ER EN AV DE TYNGSTE JOBBA I VERDEN! MULIG SLAVENE I EGYPT HADDE DET LITT VERRE! Det er både en psykisk og fysisk krevende jobb!!! Er vel ingen alenemødre som blir rik på staten heller? som mange tror... Dette var dagens utblåsning:) jeg har nok overdrevet litt, men just to proove a point;)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Jeg tenker den utblåsingen gjorde bra godt:) Stå på, de blir heldigvis eldre og litt enklere å ha med å gjøre etterhvert.. så kommer puberteten:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå