Gå til innhold

kjønn på ul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange her inne som har fått vite at de f.eks venter jente men ut kom en gutt?

har nettop vært på ul å fikk vite at han sansynligvis trodde det ble jente men han tok feil inni mellom så fikk beskjed om å ikke kjøpe rosa.

da jeg gikk med tvillingjentene mine var jeg ikke kvalm i det hele tatt denne gangen har jeg spydd å de første 20ukene å svangerskapet har vært forferdelig tungt noe det ikke var sist. selv er jeg bombesikker på at det er gutt men ble litt paff da han sa jente... har bestillt meg en 3d men er en stund til før jeg skal på den... så lurte på om det er noen her inne som har fått beskjed om et kjønn men fikk et annet å om det var magefølelsen som stemte?

Videoannonse
Annonse
Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg har et par venninner det har skjedd med, de fikk vite det var jenter og hadde kjøpt inn alt klart og ut ploppet to meget sjenerte gutter :-) De tenkte ikke tanken på at det kunne være noe annet.

Skrevet

er vel det jeg er redd for litt kjedelig å ha kjøpt inn alt til jente for så å få en gutt begge kjønn er hjertelig velkomne men har jo lyst til å begynne å shoppe men ble veldig i tvil når han sa at han hadde tatt feil å sa at han ikke anbefalte å kjøpe alt i rosa. så da sitter jeg her med guttefølelsen min :D hehe

så får satse på at jeg får et endelig svar på 3D'en

HI

Skrevet

men hvordan kan du være bombesikker på at det er en gutt ? :) Bare lurer ... greit du føler at det kanskje er en gutt ,men ..

Håper du får en gutt denne gangen da , siden du har 2 jenter fra før :) Selv om jenter er nydelige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...