Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hvem synes du er mest kranglete? Og hvem synes du er hyggelig og gir konstruktive og gode svar?
Tigerpote Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Anonym er den desidert største kranglefanten, og den hyggeligste og mest oppegående? Det er mange, men vil gjerne trekke fram Dunder, som får en soleklar førsteplass hos meg. Ellers er det mange jeg liker, eelis, Vestlandsfanden, Den heldige eier av et barn, ReHü, Overlord er herlig frekk til tider osv.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 partyoffive er en skikkelig surmaga kranglefant.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 jeg liker partyoffive! Synes anonym er verre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Enig i at anonym er verst.. Men tør ikke signere med nick her. CherryCoke er litt irriterende. Liker Dronningen!.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Takk Tigerpote, det var hyggelig å høre Jeg synes også anonym er mest kranglete. Husker det var en periode her inne.. husker ikke hva nicket var, men hun var frekk uansett, men tydelig at det ene og alene var for å provosere for moro skyld. det er nok flere jeg ikke kommer på i farten. De hyggelige er Tigerpote selvsagt og eliis med guttespire. Vet det er flere som er hyggelige og klarer å gi konstruktive svar, men jeg er så dårlig til å huske nick. Jeg hadde veldig sansen for Alva, men nå er hun ikke se lenger. Hun har vel mer enn nok med sin nyfødte baby for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå