Amaryllis2012 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Noen som vet hvor de selger Hunter gummistøvler i Trondheim? Eller eventuelt noen andre "pene" gummistøvler?;-)
Amaryllis2012 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2009 Kom gjerne med erfaringer fra bruk av disse støvlene Er de verdt pengene?
Candy girrrl Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Jeg skal selge mine. Men bor i Bergen.
Gjøkeredet③ Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg er suuuper fornøyd med mine.. Har kjøpt dem i Skottland (moderlandet) og betalte 500 kroner, som er/var prisen der for noen år siden.. Vet ikke helt hvor mye de koster i Norge, men de har vært verdt hver eneste krone.. De har gått mange mange mil på trilletur nå, og satser på mange mange flere:o)
LykkenErTre Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Er kjempefornøyd med mine Hunter støvler. Kjøpte dem på en dansk nettside (eshoes.dk). De var billigere der enn i Norge, men med toll ble det like dyrt som om jeg skulle kjøpt dem i Norge. Man kan jo be dem sette verdien til 199kr så man slipper toll. Vet at www.lillevinkelsko.no selger hunter sko også.
uhhuhher Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg har Viking-støvler, hvis det kan være aktuelt: http://www.vikingfootwear.com/arch/_img/9088514.jpg De er vel mer eller mindre identiske med Hunter, og de koster 599 (synes jeg å huske) på Din sko eller en av de andre kjedebutikkene.
barney Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Jeg har Hunter støvler, syns de kjempe gode å gå i. Men syns Viking støvlene hun over viser til er super fine, ville heller gått for de, spesiellt pga prisen!
Amaryllis2012 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2009 Tusen takk for svar alle sammen! :-) De Viking støvlene var veldig fine, og hvis de er billigere er det jo helt topp! Jeg skal sjekke det ut! :-)
Irene Adler Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Jeg kjøpte Hunter på Suuz i Trondheim, ligger vis a vis Godt Brød i Thomas Angellsgt. Bestillte også et par på Ebay, så jeg har to par. Kjempestøvler; går masse i gummistøvler, veldig praktisk.
Amaryllis2012 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2009 Takk for svar! Jeg var på Suuz å prøvde Hunter støvlene idag, med fleecesokker inni. De var supergode og flotte å se på! De hadde de ikke inne nå da, så jeg lurer på om jeg skal bestille de fra e-bay. Er det sikkert å bestille derfra? Er støvlene ekte og kommer varen helt sikkert frem til meg? Jeg er skeptisk av natur så må derfor spørre ;-)
Irene Adler Skrevet 15. september 2009 #11 Skrevet 15. september 2009 Ja det er sikkert å bestille fra e-bay, har bestilt masse derfra. De jeg bestilte hos, var seriøse. Varen kom frem. Betalte via paypal. Skaff deg paypalkonto gjennom e-bay. Det er trygt. MVA kommer i tillegg og seriøse jukser ikke med det; skriver lavere verdi eller gave på tolldeklarasjonen. De støvlene jeg fikk var ekte. Du kan bare søke på Hunter rain boots. Til sammen ble det ett par hundre kr billigere på e-bay enn Suuz.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 16. september 2009 #12 Skrevet 16. september 2009 har selv nettopp bestilt viking sine støvler på www.brandos.no får du kjøpt de til kr 499, inkludert frakt! og fakstisk gratis returfrakt hvis du ombestemmer deg og sender til de tilbake! har aldri bestilt derfra før. men ser ut som en ok nettside!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå