Tussi og Maja Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Må bare dele siste nytt med dere. Vi var på UL tirsdag, og alt ser veldig bra ut! Det var en aktiv liten jente der inne. Maja har hele tiden vært så sikker på at det skulle bli en lillebror, så nå får vi forberede henne litt på en jente. Godt det er en god stund til :-) Vi fikk satt termin fire dager etter det vi selv hadde regnet, så nå er terminen 03.02.10. I 2007 hadde jeg termin 05.02., så jeg håper de ikke ender opp med samme bursdag. Men sist gikk jeg 6 dager over, og det har jeg ingen planer om denne gangen ;-) Ellers er formen helt fin, og jeg merker ikke stort annet enn at magen har blitt stor og at jeg er veeeldig trøtt om kveldene. Så jeg krysser fingrene for at formen holder seg slik.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 gratulerer så mye med en liten lillesøster til Maja i magen :-) Litt artig med termin så nære bursdagen til Maja da, men skjønner godt at dere helst vil ha noen dager mellom dem :-) Tenker Maja kommer til å bli en stolt storesøster selv om det er en lillesøster og ikke lillebror i magen :-) Håper formen holder seg hele veien :-) Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Å så moro, gratulerer igjen! Så sprøtt at vi får enda flere jenter i den lille gruppa vår! Og vi som trodde at alle skulle få gutter, der kan man se :-) ...og spør du meg så er termin bare en tulledato uansett ;-)
Bellen^2 Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Gratulerer så mye med nok ei flott lita tulle! Her kommer det jo bare jenter, banna bein på at jeg får nok en gutt;) Jeg har en jentefølelse denne gangen, men det hadde jeg med Sebastian også så den er ikke mye å stole på. Gubben vil veldig, veldig, veldig gjerne vite hva det blir når vi er på UL, mens jeg kunne tenke meg å la det bli en overaskelse, men jeg er nok ikke vanskelig å overtale når vi først er der. Lurer litt på om jeg kommer til å være like nervøs for UL'en som det jeg var med Sebastain, da var jeg jo helt på styr:) Godt å høre at formen er så bra! Det er det samme her. "Glemmer" av og til at jeg er gravid for dagene går i ett og det eneste tegnet på at det er noe i magen er at den sakte men sikkert blir større, og at det gjerne blir noen tidlige kvelder i seng:) Skal jo ikke klage på det, men er litt redd at graviditeten skal være over før det går opp for meg. Blir sikkert bedre når UL er gjort og jeg har fått vært på brief hos ABC klinikken på Ullevål. Har ikke kjent så mye spark enda, men jeg mener jo at jeg ikke er så langt på vei som det mensterminen sier så jeg regner med å få en termin etter UL i slutten av februar:)
Millapril Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Åå, så moro!! Så gøy at det blir en liten jenterunde til. Og ikke minst praktisk,,,hehe Fint det sto bra til med den lille også! Maja blir sikkert glad for en liten "dukke" å leke med, uansett kjønn! Lykke til videre, vi er spent på å høre oppdatering etterhvert. Store klemmer fra oss
måken og vesla Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Det høres moro ut med ei lita jente :-) Tenker at Maja blir glad for ei lillesøster jeg. Veldig bra å høre at du er i god form. Jeg var også i god form fra kvalmen ga seg i slutten av februar, og fram til juli, da begynte jeg å merke tyngden og måtte ta hensyn til rygg og bekken.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 20. september 2009 #7 Skrevet 20. september 2009 Hei, Så moro. Gratulerer så masse. Moro med ei lita tulle til. Blir spennende å se hvordan det blir for deg fremover. Håper formen holder seg bra og at du nyter dagene med M frem til nr. to kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå