Trulta84 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Skal kjøpe barnevogn for første gang og syns det er ganske vanskelig. Vil ha en vogn med fire hjul og valget står nå i mellom Emmeljunga Smart og Emmaljunga City Cross. Det er ca. 2000 kr i forskjell, noe som jeg syns er ganske mye, men greier ikke å bestemme meg. Skal ikke føde før i slutten av januar, men vil bli ferdig med dette innkjøpet så fort som mulig, blir stressa. Noen som kan hjelpe meg med valget?
Fullrulle86 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Vi hadde emmaljung smart og var kjempe fornøyd med den:o) stor og god bag! Det eneste negative med denne er at kalesjen ikke har sånn pose man bretter under sportsvognsdelen sånn som egden har.. er litt vanskelig og forklare, men kalesjen er kjempe fin til bag-delen, men ser helt grusom ut til sportsvognsdelen.. se på dette bilde og legg merke til bak på kalesjen.. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=18909724&reference=4/189/097/24_888465455.jpg&adheading=Barnevogn+Emmaljunja+Smart+Duo%2C+City+bag+%2B+div+barneutstyr&adTypeId=67&areaId=8019
Trulta84 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 Har lest at bagen på Smart ikke har handtak for å bære den med, er det fakta? Hvor lett er det egentlig å punktere med en vogn? City Cross har nemlig dekk som ikke kan punkteres, så lurer på hvor mye det har og si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå