Gå til innhold

Lørdagen fra helvete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte så bra, med film og mat til god venninne. Men da jeg skulle hjem stakk jeg innom et utested, for å se om jeg traff noen kjente. Ble påspandert to øl. Traff kompis, av en eller annen idiotisk grunn ble jeg med han hjem. regner med dere skjønner tegninga..

Ja, jeg gikk frivillig inn på soverommet..og ble frivillig med på sex..men jeg ble ikke frivillig slått, bitt og kløpet..nå sitter jeg her med vondt og blåmerker og angrer som ei bikkje..og når jeg logga på facebook, lå det melding med takk for hyggelig natt, og ønske om snarlig gjentakelse..kjenner jeg blir kvalm her..og drit i å sleng møkk-jeg vet jeg frivillig gikk dit..

Orker ikke tanken på ut av huset engang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa du noe til han når dette skjedde?

Skrevet

uff- klem fra meg, det der hørtes ikke bra ut. Det er ikke lov å slå

Skrevet

ja. Sa fra at jeg ikke var med på den..men med tanke på at han var stein (det fant jeg ut etterpå..) og full, er det ikke sikkert han forsto det..jeg vet ikke..har bare en fryktelig dårlig følelse på dette..og når jeg sa jeg ville hjem, lot han meg ikke gå med en gang. men ja, jeg sa fra flere ganger..HI

Skrevet

Stakkers deg!

Slik oppførsel er ikke akseptabel uansett hvilken tilstand han var i. Hvis dette er en person du kjenner burde du kanskje konfrontere han med hva han har gjort mot deg. Eventuelt anmelde han.

Jeg har selv opplevd at en jeg ble med hjem ikke lot meg gå og det var veldig skremmende. Dette burde han ikke få gjøre igjen!

Skrevet

Det VAR en kamerat..tror ikke jeg kommer noen vei med en anmeldelse, siden jeg frivillig ble med, og bare tanken på å skulle møte han eller ha kontakt med han får det il å knyte seg i hele meg. At jeg kunne være så inni helvete dum..Meldinga på face skremte meg, så nå har jeg sletta han fra lista.

Men jeg var fryktelig redd når jeg fikk dra, og har enda ikke låst opp døra her..HI

Skrevet

Streng tatt kan du vel til det sjøl...går an å tenke over hvem man blir med til!! Og du kommer ikke til å få medhold om du anmelder-for det er ingenting å anmelde!!

Skrevet

Sendt melding tilbake at det ikke kommer til å bli noen gjentakelse.. ? Da bør han ta hintet, og kansje han også er menneskelig nok til å bli litt flau da.. Hadde jeg fått melding etter å hatt sex med en person at de ikke ønsker gjentakelse så så hadde jeg hvertfall blitt flau.

Skrevet

Burde vel gjøre det-men akkurat nå klarer jeg ikke..HI

Skrevet

HI at du ble med FRIVILLIG osv har ovehodet ingen betydning!!

skjønner godt du er redd ja..:( anmeld dritten!!

at han var rusa å ikke skjønner(?) hva han gjorde er heller ingen unskyldning!

masse klemmer fra meg:))

Skrevet

Så du mener det er HI sin skyld at hun ble slått? Og mannen det er snakk om er en uskyldig stakkar uten noe som helst ansvar?

Du kan virkelig ikke være helt vel bevart...

Skrevet

Til anonym 16.37, hvordan kan du i det hele tatt si at hun la opp til det selv??? Fikk du med deg at det var en venn hun ble med hjem, ikke en totalt fremmed!

Skrevet

Hi, snakk hvertfall med en go venn!! Ikke steng deg inne alene med dette. Kontakt noen som støtter deg og du vet du kan stole på.

Skrevet

Jeg mener hun kan takke seg sjøl fordi man klarer å se på folkom de rusa eller ikke. Venn eller ikke-hun burde tenkte seg om! Synd med julinga, men hva hadde ho venta da? Når ho blir med en fyr som er stein og full? burde forstått at kontrollen ikke er tilstede da! Annie 16.37

Skrevet

Jeg var klar over at han hadde drukket-men jeg visste ikke at han var rusa på andre ting!

Vet ikke hvem jeg skal prate med, syns det er pinlig å ha så liten dømmekraaft..men å gå som det her går ikke i lengden..HI

Skrevet

Det er ikke alltid like enkelt å se om en er rusa, hvertfall ikke hvis en ikke hvet hvordan eller kjenner til det annie 17:11...

Snakker av erfaringer her, har sottet med folk som har tatt alt mulig og jeg hadde ikke klart se på dem om de hadde tatt noe eller ikke om jeg hadde vert edru en gang!

Skrevet

Det å se om noen er rusa på narkotiske stoff er ikke enkelt, og vet du hvem personen er og det er en grei type blir du normalt ikke redd han selv om han ikke er ved sine fulle fem.

Synes absolutt du skal anmelde det. Du ble med på sex frivillig, men det er til syvende og sist ikke det det er snakk om her. Han slår deg og det er ulovlig i Norge.

Ikke sitt med dette for deg selv. Jeg hadde ikke sett på ei venninne som dum i dette tilfelle.Det er jo ikke unormalt å bli med noen hjem Hvordan skulle du vite at han kom til å mishandle deg. Skal du klare å komme over det tror jeg det er viktig du får snakket med noen.

For sikkerhetskyld, ta bilder av merkene.

Tror du han husker hva han gjorde med deg foresten? Hjelper ikke å si at du ikke vil treffes igjen hvis han ikke vet grunnen.

Og om han i tilfelle ikke husker er ikke det noen unskyldning for hans del. Det er han feil at han ruser seg fra sans og samling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...