konrad sin mamma Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Er i uke 18. Har den siste uka bestemt meg for å sjekke meg for brystkreft p.g.a stikkende smerter i det ene brystet. Idag merket jeg nesten helt gjennomsiktig væske fra begge brystene. Er selvfølgelig redd siden jeg allerede er redd for brystkreft, men det er vel normalt i graviditeten? Noen som vet? eller er det alt for tidlig for at det kan komme væske som har med graviditeten å gjøre?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Nei, det er normalt. Jeg hadde det med forrige.. Blank væske og i uke 20+ kom det av og til litt farge i det blanke også.
christina88 Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 kommer også blank væske ut av brystet mitt, startet når jeg var i uke 18 eller 19 tror jeg.. osåstikker det litt tiltider inni brystet, er kanskje ikke så rart med tanke på at det skjer mye med brystene i graviditeten.
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 De stikingene er nok at brystet(ene) vokser, og væsken er nok at melkeproduksjonen din er i gang Har akkurat det samme selv Så alt er nok heeelt normalt!!!! Men en sjekk skader jo ikke, men tror nok ikke du har noe å bekymre deg for
snoopi84 Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Jeg hadde det i mitt forrige svangerskap.hadde så mye at jeg var helt seig på brystkassa når jeg våknet om morgenen.Det er helt normalt.Det er bare råmelk;)Fikk det også rundt mnd 4-5 mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå