Gå til innhold

Hvordan ser dere ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si meg hvordan du ser ut Hi, så skal jeg si deg hvordan jeg ser ut ;)

Skrevet

Jeg har brunt, langt hår, brune øyne, solbrun hud, 174 høy og 65 kg, jeg har på meg en trang olabukse og en vid ferskenfarget genser, sitter uten sokker, ceriserosa neglelakk på tærne, lys pastellneglelakk på fingrene, lipgloss, mascara, eyeliner og litt solpudder. Noe mer? Jo, har hvitt undertøy med blomster på som jeg fikk av samboeren i går.

Skrevet

Hvis du er nysgjerrig er bare å gå på min profil så ser du.;o)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Bilde på profilen. Sånn ser jeg tydeligvis ut etter en halv flaske vin. Der er også bilder av mine nydelige barn som er mer interessant :o)

Skrevet

Jeg er 166 cm og 63 kg. Ønsker å gå ned noen kilo, men stresser ikke med det. Ellers:

-Lyse blondt hår, bølgete som går til ca midt på ryggen. Litt "huldrete" på en måte. ... :S

-Blåe øyne..

-litt fregner over nesen.

- bruker BH str 80D

Skrevet

12 uker på vei, ser litt feit ut.. fått kjærlighetshandtak og mage, men den er ikke rund den liksom henger der..

har nettopp begynt å fått små ekle kviser..

litt blek..

og puppene henger.. de ble så stramme som bare det når jeg var rundt uke 6-7, og så en morgen våknet jeg og de hang bare der :P

Skrevet

Jeg er 165 over bakken, 53kg før jeg ble gravid og er nå i uke 22 og veier ca 60kg men uten noen mage eller at det synest at jeg har lagt på meg.

Har langt mørkt hår, blå øyne, atletisk kropp (mye jobb der ja), har en liten og søt nese som mange sier, med litt freiner over den. sprettrumpe, str 75b i bh veldi smal midje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...