Gå til innhold

Er det farlig å ha tisselaken under barnets hode??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en gutt og har fått anbefalt å kjøpe et tisselaken, pga gutter oftere tisser gjennom bleien. Det jeg lurer litt på er om dette kun skal legges under barnets rompe, eller om det skal legges over hele madrassen. Vil det da bli for "tett" oppe ved hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte heller to overmadrasser (ikea) så vi kunne bytte. Kan vaskes og tørkes i trommel hvis uhellet er ute.

Skrevet

Har aldri brukt tisselaken på min og har egentlig ikke savnet det heller så hvis du er usikker så gjør slik som hun over å kjøp to overmadrasser heller. Bedrer sikkert comforten også :-) Min lå på lammeskinn så det var det som fikk det her :-P

Skrevet

jeg har hatt min sønn i 2,5 år og han har aldri tisset utenfor bleien...:) (bortsett fra den gangen mor ikke stappa tissen nedi bleien, så den hang over kanten av bleien...men det teller ikke!!:) )

Skrevet

Om det er farlig vet jeg ikke, men disse tisselakene med plast under er ikke særlig behagelig å ligge på generelt. Du kan jo prøve selv, blir veldig klamt og ekkelt. Jeg kjøpte mine tisselaken på alexi.no (tror jeg), mye bedre.

http://www.alexi.no/product_info.php?products_id=4190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...