Gå til innhold

Fy faen nå er jeg så DRITTLEI!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i dag og det skjer ikke en forb,,,, dritt selvom det er felre dager siden jeg fikk beskjed om at jeg har både åpning og slimproppen har gått. Det klikker snart for meg!!!!!!!!!!!!!!!

Noen andre i samme båt?! ARG!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin i morra. Men de har ikke sjekket modning eller om jeg har åpning. Fikk nemlig beskjed om det sist, en god stund før termin, og fødte 11 dager over. Denne gange hadde jeg et lite håp om at det skulle skje før tida, men neida!!!!

Skrevet

Jepp, har termin på tirsdag. Slimproppen gikk forrige torsdag, men har ikke blitt sjekket for modning eller åpning. Har hørt at at fødselen normalt starter innen en uke etter at slimproppen har gått, men føler ikke at ting er på gang her enda.

Skrevet

Å ja, er så jævlig klart for å fa han ut, ennå jeg har 6 HELE dager til termin. Sitter hele tida å kjenner etter om det skjer noe. Men neida, han sparker og koser seg stort der inne:(

Skrevet

9 dager over terminen jeg :-(

Da kan man snakke om å bli lei.......................

Skrevet

Slenger meg på innlegget ditt jeg Villemo... 9 dager over her og... Jeg har gitt opp og avlyst hele greia... Krøpet inn i en tåketilstand hvor bare jeg bor. "Baby? Fødsel? Hæ?"

Skrevet

Uff dere på overtid, føler med dere altså. Er det førstemann for dere alle?

Skrevet

Er min første ja.. Det værste er alle tekstmeldinger fra gud og hvermansen som lurer på om det har skjedd noe! ", jada, det har det- gadd bare ikke å si ifra til akkurat DEG!! ", får ejg så jævlig lyst til å skrive tilbake. Nei, dette er slitsomt..

Skrevet

På en annen side så sender jo bekjente og venner meldinger fordi de er interessert og engasjert i deg og babyen din. Hadde de ikke brydd seg, så hadde de heller ikke sendt noe melding :)

Vet det er lett å bli overskygget av negative og leie tanker sånn på slutten, men det finnes innimellom positive sider av saker også. Kanskje "maset" blir litt bedre om du forsøker å se på det slik?

Skrevet

Jeg syntes maset er ett slit,Ringer selv ikke mine veninner når de er i 9 mnd å spør om det skjer noe! Det er en selfølge at når det skjer noe dukker det opp en tekstmelding at nurket er født,men det kan hende jeg ringer å spør om hvordan formen er og kosesnakker!

Jeg får fler tlf om dagen Skjer det noe? eller meldinger..

Ringer jeg noen sier de ikke lenger Hei!De sier er du på vei til sykehuset? er babys født? Deam! er møkk lei!

Skrevet

å, ja da. vet akkurat hvordan det er. vet det er godt ment, men det er irriterndes.. Begynte å få tm tidlig morgen på termindagen.. man blir bare enda mer utålmodig av at folk maser.. Trodde alle visste at det er få som føder på termindagen..

Skrevet

nå er jeg også lut lei, etter å ha vært ved godt mot lenge.. blir røsking oppi der på tirsdag hvis det ikke har skjedd noe innen det. har prøvd ALLE kjerringråd. men ingen tegn på nærstående fødsel..ingen kynnere.. ikke noe nedpress.. ingen menssmerter.. ikke no slim.. fire dager over, straks fem :(

Gjest ~Gravida~ Uke 39
Skrevet

Signerer denne, er lei av mas og txt mld fra alle.

Våknet 8 ganger i morges fra lyden på mobilen, i natt blir det på lydløs!!!!!

Har sagt tusen ganger at de får melding når det skjer noe. Leeeeeeeeei, og 3 dager til terminen.

Skrevet

Det er "godt" å se at det ikke bare er meg som sliter med den besrømmelige tålmodigheten om dagen. Og som ikke det var nok er det for tiden nabodama som plager meg mest med kommentarer til mannen min som "å, der var du- så deg ikke siden den svære kona di sto foran! ", og "har du ikke kælva ennå?! " Gud bedre... møkk lei og en dag på overtid..

Gjest ~Gravida~ Uke 39
Skrevet

Nabokona her også er plagsom,en eldre dame.

Jeg prøver å unngå å møte på henne når jeg skal gå i postkassen.

Men neida,hun kommer ut med en gang jeg går.

Også sier hun sånn som "Å,skal han ikke komme ut snart?" "Nå må du da se til å ble ferdig"

Fy faen,da blir jeg irritert. Høygravid og hormonel ja. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...