Bolla74 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg vet ikke om det er fordi vi, etter en lang tørkeperiode, hadde sex på morgenen i dag (beklager at jeg er så direkte), eller om det er noe annet på gang, men føler liksom at noe skjer med meg. Har vonde mensmurringer, spesielt i ryggen, og jeg flyr på do hele tiden for å sjekke fordi jeg har en så "rett før mensen"-følelse at jeg blir nesten overasket over at det ikke er noe blod. I tillegg er kynnerne sterkere i dag enn ellers. Hvordan kjenner jeg egentlig forskjell på sterke kynnere og svake rier? De er uregelmessige altså, så det kan jo tyde på at det er kynnere. Men på den andre siden iler smerten mer bak i ryggen enn vanlig. Er bare 36+1 i dag, så det er jo litt for tidlig at det er fødselen som er i gang. Vil jeg virke helt hysterisk om jeg ringer føden? Jeg tror jeg ser det ann litt til, så får vi se hvordan dette utvikler seg. Er det noen som har opplevd det slik, og var det i så fall noe på gang? Jeg er annengangs altså, men det er 7 år siden jeg fødte sist og da ble fødselen satt igang. Så jeg vet ikke hvordan en naturlig start på fødsel føles som.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Dette skjedde med meg også, men det er kanskje 3 uker siden nå. Jeg er 36+3. Da var en stund siden jeg og mannen hadde samleie. Men etter at vi hadde sex på kvelden, våknet jeg på natta av vonde sammentrekninger og murringer i korsrygg. De kom i regelmessige tak. Varte opptil 20 sekund ca. Det var litt vondt, og måtte si litt au. Sovnet litt innimellom. Da jeg sto opp forsvant disse sammentrekningene, som trolig var kynnere. Har ikke kjent det i ettertid når vi har hatt sex, men begynner nå så smått å kjenne mensmurringen en gang i blant, uten at vi har hatt sex. Har hørt at det er rier hvis de øker i smerte/intensitet og at smerten ikke vil forandre seg hvis du beveger deg eller endrer ligge/sittestiling. Så hvis det ikke blir verre, så er det nok kynnere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå