lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 at barna er på overnattingsbesøk? Tenker da hos/av venner av barna. Og hvor ofte er ungene på overnattingsbesøk hos besteforeldre,tanter evt annen familie?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2009 Guttungen har vært på overnattingsbesøk hos venner kanskje 4-5 ganger i løpet av det siste året, og har hatt overnattingsbesøk 3-4 ganger i løpet av siste året. Han hadde ikke overnattingsbesøk før han var ca 8 år. Lillemor har begynt å spørre allerede om venninner kan overnatte, men det synes jeg er litt tidlig, hun er snart 4 år, og bestevenninna er 5 år. De overnatter ikke særlig ofte hos besteforeldrene heller, noe jeg godt synes kunne vært noe oftere. Kankje annenhver eller hver 3dje mnd. Eldstemann har vi avlastning til hver 4. uke, da er han der fra fredag til søndag. Sist han var der var lillemor hos besteforeldrene hele helga, det var godt med helt fri.
Lene~mor til tre Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Barna mine har ikke vært på overnattingsbesøk hos venner og vi har heller ikke hatt noen venner på overnattingsbesøk her, men så har ikke vi så mye plass til overs heller da. Ikke vært på overnattingsbesøk hos tanter/onkler heller, å vi har heller ikke hatt noen tantebarn her pga plass. Barna er på overnattingsbesøk hos mormoren sin innimellom, og på sommeren bruker de å være med besteforeldrene sine på en overnattingshelg i campingvogna.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Vår sønn er "bare" 4,5 år gammel, så det med at venner skal overnatte og at han skal overnatte til venner er et tema som ikke har dukket opp noe særlig her i heimen enda. Men han har overnattet masse borte til mine foreldre, og gubben sine foreldre, til en tante og til oldeforeldre.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 jenta mi er på overnatting, eller har overnatting, i snitt, kanskje 1 gang pr 14. dag......går veldig i perioder.... Gutten har ennå ikke hatt overnatting eller har vært på overnatting ennå... de har ennå til over å sove over hos besteforeldre... men 1 til 2 ganger i året sover de hos sin tante og onkel, når de er der på ferie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå