Gå til innhold

Jeg bekymrer meg for alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16 + 1 dag. Og fikk tanken "tenk viss jeg er gravid utenfor livmoren"... Når finner legene ut det? Om morningen kan jeg kjenne at jeg er hardere på venstre side..men dersom jeg tømmer blæren og går tilbake til sengen..så kjenner jeg det ikke igjen... Har ingen kul på siden, men har fått litt mer mage der med navelen og litt under. Rett over musa er jeg like flat (og har tenkt på om jeg virkelig er gravid..om graviditetstesten og mensen som er borte spiller meg et puss...).

Tenker på alt for tiden!! Med andre ord; jeg må være KOKO!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært gravid utenfor livmoren hadde du nok oppdaget det nå om du er 16+1. Egglederen hadde nok blitt ødelagt mye tidligere :) Akkurat det der trenger du ikke bekymre deg for :)

Skrevet

Akkurat de samme tankene her.. er så redd for å komme på UL å det ikke er noe der.. at alt er innbilt.. siden vi har vært igjennom så mye (ass.befrukning), for å komme hit.. er jeg så redd for det.. er selv 16 uker..

Skrevet

Er ikke redd for at det ikke skal være noe der men at det kan være noe gale med den. Har heldigvis AngelSound sånn at jeg kan høre at hjerte slår, men man vet jo ikke om noe er glale.

Skrevet

hehe, har tenkt mye på om alt er innbilt jeg også... Hadde vært så flaut siden alle vet om det nå :) hehe Godt samboeren ikke kan lese tankene mine! :)

Skrevet

Jeg er livredd for MA, hadde aldri hørt om det før jeg leste her inne. Tror kanskje ikke disse sidene er like heldige for oss som har lett for bekymringer. Er førstegangs og vil så gjerne at alt skal gå bra! Håper jordmor finner hjertelyd på onsdag, vi er 13+1 i dag, og ordinær ul først mot slutten av oktober!!! En evighet til jo!!!

Skrevet

Er første gang jeg også :) Når vi var på første svangerskapskontroll så reagerte jeg på at legen ikke hørte etter hjertelyd. Var da i uke 12. Men sa at babyen var langt bak og nedi.. Skal på UL 29. sept :)

Skrevet

Hei du! I mitt første svangerskap lå babyen, dvs livmoren, på den ene siden av magen i første halvdel av svangerskapet, til babyen ble så stor at den trengte hele bredden :) Magen var skeiv og rar, husker jeg lurte fælt på hvorfor, men det var altså derfor. Tydeligvis ikke noe unormalt, og minnet meg om det du beskrev. Kanskje det kan berolige litt?

Skrevet

komlo:

Kjenner meg veldig godt igjen i den at jeg bare har innbilt meg tanken :) Jeg var veldig redd for at jeg bare innbilte meg at jeg var gravid sist. Mistet i uke 7 og legen som undersøkte meg fikk meg til å føle meg sånn. Veldig kjip følelse.

Denne gangen fikk jeg UL i uke 7 så da fikk vi se det var noe der, det var veldig godt :)

Bare vent, du kjenner nok liv snart og da blir det mer virkelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...