Gå til innhold

Hurra! jeg er med! (håper jeg)


SnartToGull

Anbefalte innlegg

..har tatt syv billig tester i helgen og alle har vist svak teststrek...ikm er sånn ca. i dag eller morgen! Og termin i følge kalkulatoren er 27 mai! Fin tid å føde på!!!

 

Blir CB i morgen, håper håper håper så inderlig at jeg er gravid, at ikke det bare er testene som spiller meg et puss, men klarer liksom ikke heeeelt å glede meg over det ennå. er første pp så synes n esten det virker fpr godt til å være sant...

 

andre som har erfaring med billigtester og svake streker? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En strek er en strek er en strek :-) Men, du skriver teststrek... Det er den ved SIDEN av teststreken du mener er svak? For det skal være to streker.

 

Jeg testet fire dager før IKM og fikk ultrasvak positiv billigtest. Neste dag var streken sterkere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontrollstreken er sterk mens teststreken er svak....nå har jeg tatt 10 billigtester med samme resultat pluss en positiv CB, så da er det forhåpentligvis ingen tvil! men nå er jeg så redd for at noe skal gå galt...virker som veldig mange opplever en sa.... :-( Så jeg krysser fingrene for at spiren holder seg på plass!!! Og at det virkelig er SANT at vi skal bli foreldre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...