Juliann10 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg er 17+4 idag, har fått litt mage..men ikke sånn tydlig "gravid".Gleder med til den blir det! skal på ul imorgen, kjempespent. Føler det er jente!!! Har dere begynt å kjenne liv? Jeg tror jeg kjenner, mne litt usikker!!
Betti spaghetti Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Er 17+2, og har samme som deg, litt mage, kan skjule det, men kler meg slik at jeg ser gravid ut. Bedre det enn å å bare se småfeit ut. Skal på UL neste onsdag, da er jeg 18+5. Kjenner litt liv av og til...tror jeg da. er gr med nr 4.
Cupcake! Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Heisann Jeg er i følge meg 16+3, i følge 17+5 (Ul skal få lov å avgjøre det hele). Jeg ser omtrent ut som jeg er 5 mnd på vei :/ Håper jeg kan skylde litt på at jeg var gravid i fjor på samme tid også..håpe håpe:) Skal også på ul snart og syns det er super skummelt, håper alt er bra! Har ikke kjent liv enda, men utrolig mye rart som skjer i magen så det er nok ikke så lett å skille det ene fra det andre Men ellers er formen på topp!!
konrad sin mamma Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Heisann:) Er også 17+4 idag! førstegangs! har fått en liiiten kul som popper ut om morningen. Er på grensa til at jeg kan skjule det nå siden utgangspunktet er ganske flatt... Kan ikke si jeg har kjennt noe liv i og med at jeg ikke aner hvordan det kjennes. vet liksom ikke om det er megen selv som romler eller lignende:) Lykke til på UL!! fikk ikke før i uke 19
Juliann10 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2009 så spennende, termin 19.feb du også da!? Vil du vite hva det er da? Aner heller ikke hvordan det kjennes ut siden jeg også er førstegangs, men synes det kjennes ut som en svak romestrering/romling der inne, så satser på det er det:)
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg er 3 gangs,har fått en liten gravid mage,bruker mammaklær:-) Har ikke kjent noe spesiellt der inne jeg heller,men det er litt romling på kveldene,så det er vel den lille. skal på ultra lyd når jeg er 19+6 jeg, er 18+1 i dag:-)
svima hege Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 jeg er snart i uke 17..og dette er min 3. jeg ahr ikke fått noe spes mage.. bare det inni som presser ut fettet ;p men ikke noe ordentlig gravidmage på meg enda.
konrad sin mamma Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 ja har termin 19.feb Er litt usikker for tiden, men tror det ender med at jeg vil vite kjønn ja, samboer vil gjerne det:) Ha også hatt noen misstenkelige romlinger, så kanskje det er et lite vink eller spark til mamma, hehe:)
Mammatilsnart2:) Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Jeg har også termin 19, feb Skal på ul 22, sept så det blir spennende. har en liten gutt fra før så vært gøy med en liten jente også Men så lenge den er frisk så glad Jeg har synelig gravid mage som vokser for hver dag
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Jeg er i uke 17 (16+3) og har fått mage. Ikke vanskelig å se at jeg er på smellen nei... he he he Dette er mitt 6 barn, og når denne kommer i feb, vil jeg ha fått de tre siste barna mine på 3 år. Har UL-time 8.okt. Tror det blir en gutt....
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Hei! Jeg er 3gangs gravid og er i dag 14+5 og har fått en liten kul nå de siste dagene;-) Men det er som nevn ovenfor her...er nok det inni som presser fettet ut ja haha.....har også litt ekstra fra før haha!!!! Skal på ul om ca 4uker å gleder meg virkelig assa,håper på jente siden vi har to flotte gutter da men det viktigste er at det er en frisk baby....
Dina1 Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 E snart 19 uke på vei, å ser virkelig ut som eg e sju mnd;) Jordmora sa det va vanlig når man va gravid raskt igjen etter forrige fødsel, og tredje gang...vet ikke eg, men den e mye større enn sist gang, syns det e litt småpinlig faktisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå