Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Noen som bor i Strømmen området? Hva synes dere om å bo i Strømmen/Lillestrøm? Er gravid i 6 måned, synes dere det er en fin plass for barn å vokse opp? Er selv fra Bergen
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Vi bor på Skedsmokorset ikke så langt verke fra Lillestrøm eller Strømmen. Vi trives veldig godt
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Det var godt å høre Gleder meg, også er det jo ikke så langt fra Oslo heller. Synes det er herlig å kunne bo litt utenfor, men samtidig ha tilgang til alt!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Vi bor i Lillestrøm og trives veldig godt. Midt i byen samtidig som det ikke virker som det er i byen i det hele tatt og kun ca10min med tog inn til Oslo sentrum
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Født, oppvokst og nå flyttet med kjæresten min i Rælingen. Alltid vært Rælingen, nabokommunen til både Strømmen, Lørenskog og Rælingen og det er KJEMPEfint her.. Ikke midt i, men rett ved siden av ALT:) Men Lillestrøm-området er KJEMPEfint område generelt... Kort vei til alt, både til Oslo og til gårder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå