Gå til innhold

Nå flytter vi snart!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bor i Strømmen området? Hva synes dere om å bo i Strømmen/Lillestrøm? Er gravid i 6 måned, synes dere det er en fin plass for barn å vokse opp? Er selv fra Bergen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor på Skedsmokorset ikke så langt verke fra Lillestrøm eller Strømmen. Vi trives veldig godt

Skrevet

Det var godt å høre :) Gleder meg, også er det jo ikke så langt fra Oslo heller. Synes det er herlig å kunne bo litt utenfor, men samtidig ha tilgang til alt!

Skrevet

Vi bor i Lillestrøm og trives veldig godt. Midt i byen samtidig som det ikke virker som det er i byen i det hele tatt og kun ca10min med tog inn til Oslo sentrum

Skrevet

Født, oppvokst og nå flyttet med kjæresten min i Rælingen. Alltid vært Rælingen, nabokommunen til både Strømmen, Lørenskog og Rælingen og det er KJEMPEfint her.. Ikke midt i, men rett ved siden av ALT:) Men Lillestrøm-området er KJEMPEfint område generelt... Kort vei til alt, både til Oslo og til gårder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...