♥Bubble♥ Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Sitter her å holder på å bli GAL, jeg klør så inni granskauen! Klør på hele kroppen fra hode til beina... Noe som har noet tips om hva som kan hjelpe?
Symbio Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Har ikke prøvd dette selv men har hørt at det skal hjelpe å ligge i varmt vann med olje i..var det baby oljen som var anbfalt da kanskje...? Dvs i badekaret for eksempel
♥Bubble♥ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 Den har jeg også hørt, men jeg har ikke badekar
Symbio Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 har det regnet i det siste? tenkte om du fant en vannpytt, så har du noen dråper i der, å plasker litt.... ;p
♥Bubble♥ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2009 Alle pyttene var tørket opp i solen i dag så det var dårlig med vann der gitt Men takk for tipset
Milleღ Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg har også fått ekstrem kløe! (særlig om natten) Jeg har kjøpt en krem på apoteket som heter A-Derma Exomega! Den er genial! Klør kun når det har gått lang tid siden sist jeg smurte meg. Kremen kan brukes over hele kroppen og ansiktet, samt at det finnes en egen krem til hodebunn:) Håper du finner noe som funker for deg:-)
FrkBomst&Frø Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Ja, den A-Derma kremen har jeg også, har atopisk hud i utgangspunktet så har brukt den lenge mot kløe og utslett -den funker!! Den eneste jeg har funnet som funker for meg! hvertfall så godt Lykke til!
fru tekopp Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 Har det samme... Som å ligge i en seng full av glasskår om natten. Må ofte stå opp å smøre mage, rygg og legger. Fryktelig irriterende! MEN! Har prøvd Spenol noen netter nå, og den varer hele natta gjennom! Smører litt tjukt på før jeg legger meg og tar på en t-skjorte. Da går det bra. Utrolig deilig å bare måtte stå opp for å tisse og spise i løpet av natten. Huff... Gleder meg til dette er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå