Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 ringe sjefen privat å si at jeg ikke kommer på jobb i morgen? Eller er det bedre å ringe jobben i morgen tidlig?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Har du en jobb som trenger vikar? Og er du så syk at du med 100 % sikkerhet ikke kan komme i morgen? Ring sjefen i dag. Svarer du nei på de der, så kan du like så gjerne bare ringe i morgen tidlig ved jobb-start tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå