Lykke X 4 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Får man ta den med på flyet, eller må den sjekkes inn? Vil ikke ta den med om den må sjekkes inn, selv som spesialbagasje, er redd den får usynlige skader...Hva er deres erfaringer?
It's all about me Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Mulig du kan få den med inn, men mest sansynlig må det sjekkes inne som spesialbagasje.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 De gangene det var ledige plasser på flyet fikk jeg ekstra sete til å sette den i (fikk ikke bruke den under take off og landing). Et par ganger fikk jeg likevel "smuglet" den med inn også plasserte flyvertinnene den i et oppbevaringsrom framme. Og en gang booket jeg eget sete til babyen for å være sikker på å få med setet inn i flyet. Men som regel må det sendes da og jeg forstår at du er skeptisk. Men må man så må man.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Tenker som deg jeg også. Funderte lenge på hvordan vi skulle løse det. Til slutt fikk vi heller ordnet oss med en bilstol der vi skulle. Skeptisk til trykket som kommer i flyet også jeg. Skal ikke mye til for å gjøre isopor dårligere akkurat. Det er jo det som er noe av det viktigste materiale i slike stoler. (Ikke babystolene kanskje, men hvertfall de større!) Bilstoler skal jo ikke utsettes for slag, mindre fall eller tempsvingninger. TT anbefaler at de ikke blir oppbevart i feks ei bod om den skal stå ute av bilen. Da er vell flyturen værre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå