ruskesara81 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Greier ikke å bestemme meg for hvordan sportsvogn vi skal kjøpe, leser og leser om forskjellige vogner, men greier ikke bli enig med meg selv...har en knapp på Tfk joggster twist, men veeeldig usikker! Noen som har meninger! Hjelp meg i barnevognjungelen jenter:)
Lykke X 4 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Ikke i mine øyne, nei. For der er det OTH/Mountain buggy urban julgle som er den ultimate sportsvogn. Fordi den har så fantastisk trillekomfort, helt unik god! Elsker den vogna, eneste minus er at sittedelen ikke er vendbar, og det er e n e s t e minus
It's all about me Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Den er iallfall så nære en kan komme den ultimate sportsvogna. Stor og god sittedel. Stødig og knallgod å trille. Håndbrems. Liten sammenlagt. Eneste bakdelen er at sportsdelen ikke kan snus, menn det er bare en vanesak.
Fire småtroll Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Nei, jeg synes ikke det. Grunnen er at jeg bor på kysten så her blåser det alltid, og det blåser rett inn i vogna. Jeg går til butikken (kjører ikke bil om jeg ikke må), og det er knapt plass til to liter melk i den handlekurven. Om vinteren er jeg ofte ute og går før brøytebilen om morgenen, og trehjulinger er ikke noe særlig på snøføre. Etter at brøytebilen har vært her og jeg skal stable meg over brøytekantene er det enda værre.. På ruglete, isete veier er det heller ikke noe greit med trehjulinger, de vingler og blir utsødige.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Heisann! Jeg sto mellom oth og tfk singelvogn til snuppa på 8 mnd. Ble etter mye om og men OTH , men venninna mi kjøpte tfk Begge vognene er gode, men oth vogna er mye lettere å trille syns både jeg og venninna mi. Også ( smakssak ) er oth litt finere. men fordelen med tfk er at mye utstyr følger med.. bøyle, insektsnett. Men ikkregntrekk da, og det følger med på oth. Jeg syns oth ligger en liten knapp foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå