KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Vil prøve noe nytt og godt;)
petite fleur Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Ciabatta pesto aioli salat mais (rødløk) Kyllingfiletene kuttes i biter og stekes, has på toppen av ciabattaen. Namenam.
lillepixie Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Stekte kyllingfileter med ovnsbakte søtpoteter og hjemmelaget sioppstuing er nydelig. Deler søtpotetene i fine båter, legger de i bakepapirkledt langpanne, har over olje og en dæsj salt og pepper. Stekes i 30 min ca. Soppstuing: Selvplukket eller butikkkjøpt sopp kuttet i biter, ha i en gryte, tilsett rikelig med creme fraiche, saften av en halv sitron, litt salt, pepper, sukker og dill. Dette er ordentlig kose-mat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå