Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 kansje ikke snydens da, men på en god snurr iallefall =) er første natt som bf skal ha vår 10 mnd baby på samvær. da skal jeg ut på livet du =) det er 7 dager igjen enda....leeeenge. elsker mini over alt altså, men dette blir gøy! =D
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 åh jeg skulle gjerne hatt barnefri også hehe. Bf bor så langt unna at han nesten ikke ser barna sine her, gled deg du. Jeg drømmer om en kveld å gjøre hva jeg vil og kunne sove ut morran etter. hehe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Off. Typisk alenemødre som alltid kommer til å være alenemødre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Så utrolig modent skrevet 12.28! Hehe, tydelig at du ikke vet hva du snakker om! Hun har ikke vært ute uten barn på LEEEENGE! Kos deg ute, jeg er missunnelig! Mini er 8 mnd, jeg har ikke hatt noe tid for meg selv, så unner deg virkelig en tur ut!! )
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Hva i alle dager skal det bety? Kommer HI alltid tilå være alenemor fordi hun gleder seg til å komme seg ut og møte voksne venner etter å ha vært alene med barnet sitt i lang tid? Jeg forstår ikke logikken din! Vennligs forklar dette til meg så jeg vet hva jeg skal gjøre når jeg blir alene med barnet mitt og vil møte mine barnløse venner.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Det skal jeg og! Mannen og jeg skal i 30-årsdag til en venninne og da skal vi drikke, feste, danse og kose oss. Ikke ofte vi er på fest, nå er det jammen en stund siden sist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå