Gå til innhold

er prøver, og har et lite spm... gidder dere å svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det jeg lurer på er:

Tidlig i graviditeten, er det vondt å ha sex da? Eller hva skal jeg si... vondt i magen, og godt i smørøyet... om du skjønner....

er 5 dpo, vi hadde sex i går, og det var skikkelig vondt på den ene siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trukke det har noe og si. Jeg la ikke merke til noe sånt hvertfall. Men folk er jo forskjellige da. er du 5 dager på overtid så ta en test og finn det ut=) Lykke til=)

Skrevet

Jeg synes heller et det var tydelig vondt i magen.... er redd du er for spent og tenker for mye. Var sånn sjøl, kjente etter overalt og dagene var lange mellom eggl. og forventet mens...

Prøv å slapp av og la dagene fly litt, og ta først en test når dagen er der, ca 10 d igjen for deg da dersom vanlig syklus.

Tvi tvi og håper dere har lykkes... skjønner du ønsker sympt, men ikke kjenn for mye etter, da innbiller man seg ting til slutt :o)

Skrevet

mener venninden min sa det til meg, at det var vondt å ha sex helt tidlig i svangerskapet...

og 5 dpo er ikke 5 dager på overtid... det er 5 dager etter eggløsning

Skrevet

Hei!

Jeg får vondt på den ene siden av magen, liksom dypt inni, hver gang jeg har eggløsning og har sex. Spurte gynekologen min om det og hun sa det var helt normalt. så kanskje det er det..

Har hatt to svangerskap, og aldri hatt vondt i magen ved sex ..

Lykke til uansett!!

Skrevet

Har hatt det sånn tidlig i svangerskapet før jeg tok test med to av dem. Men ikke i forbindelse med sex, men ser på det som det samme i grunn..

Med andre mann skjønte jeg at jeg var gravid da jeg skulle lene meg over senga til førstemann og fikk stikking på ene siden av magen... (Fikk mistanke som stemte, skjønte vel ikke helt... ;) )

Lykke til!

Skrevet

JEG hadde vondt under sex etter at jeg ble gravid og før jeg viste det liksom, hehe:)

Jeg vet faktisk akkurat når jeg ble gravid, for hadde sex rundt eggløsning også en uke etterpå, da gjorde det vondt og jeg kunne ikkje skjønne hvorfor;)

Skrevet

vi hadde sex nå når jeg hadde eggløsning, jeg fant ut at jeg var gravid i stede får å ha eggløsning, bruker ikke å ha vondt ved sex ellers så tok eggløsningstester og når de testet positiv i over 3 dager tok jeg en gravid test som var positiv.

så ja jeg hadde vondt ved sex tili i graviditeten og var det jeg merket det på.

lykke til adine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...