Snart 3 søte små ;) Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hva går man igjennom der?? Har hatt 2 keisersnitt før , men det første var "katastrofe snitt" og det andre ble ett haste snitt før planlagt dato. Så har ikke vert på noen forundersøkelse da. Var hos legen her om dagen , å da begynte han å snakke om gu under for undersøkelsen ?? Er det nødvendig da ???? Ungen skal jo ikke ut den veien engang;) Noen som vet ??!
Peders mamma Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Min lillemann ble tatt med planlagt keisersnitt, var til journalskriving og undersøkelse dagen før, hos meg var det ikke annet enn blodprøver og måling av puls, gå på vekta o.l.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 Da sattser vi på det Her er det forundersøkelse den 25 , og planlagt keisersnitt den 1 okt. Får håpe han holder seg inne til riktig dato denne gangen da Takk for svar
trillelille Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Hadde ikke gu iallefall.... var bare som en normal kontroll hos jm egentlig, i tillegg fikk jeg snakke med en lege om inngrepet og en anestesilege som gikk igjennom rutiner osv med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå