Gå til innhold

Hva skjer søndag 13 september?


Tone 77,Bergen,fødte 190909

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter

jeg må (beklageligvis) lage nå tråd for i dag :)

 

Ingen tegn til noen ting her..

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vonde kynnere( hatt det hele natten) så mye søvn ble det ikke..:/

 

Har ikke termin før 24.09 men har en mor som fødte alle 3 før termin, og en bestemor som fikk alle 4 før termin så regner med at det blir før termin i denne gården også..

 

Blir jo spennende å se utover dagen som disse kynnerene blir regelmessige og om fødselen er i gang eller ikke..:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alt stoppet opp, etter en natt på KK...

 

Fikk rier med 5 minutters mellomrom, regelmessig inatt. Så ringte opp på føden og de sa jeg kunne komme inn for en sjekk, men at jeg ville så bli sendt hjem for riene hørtes ikke sterke nok ut. Så vi dro en tur med drosje på Storken. Fikk konstatert at livmorhalsen hadde begynt å trekke seg sammen, og jeg hadde 1 cm åpning. Så fikk jeg akupunktur, og etter at hun satt nålene ble riene kraftige. Aku dama sa at dette ville rette opp i ubalanser, og at det kunne sette igang fødselen, men det kunne også stoppe den opp. Etter akupunkturen hadde jeg noen veldig kraftige rier og jeg ble sjekket igjen. Da hadde jeg blitt mykere og hadde 1,5 cm åpning. Mange rier i taxien hjem, og noen skikkelig vonde etter vi kom hjem. Så plutselig sa det stopp. Så vi sovnet og vi fikk 3 timers søvn nå på morgenkvisten. Når jeg stod opp idag gikk slimproppen, så håper det hjelper på å sette igang.

 

Nå har jeg bare sånne svake maserier igjen, veldig kjedelig. Spurte på storken angående kriteriene for å føde der, og de bekreftet at om jeg går 10 dager over termin får jeg ikke føde der, så jeg må føde før imorgen... Og det ser ikke ut til at noe skjer...

 

Må si jeg er imponert over Storken, der var det skikkelig fint. Stort rom, komfortabel dobbelseng, et stort bad med det flotte badekaret... vi ville ikke hjem, hadde det mye mer behagelig der. Håper og håper jeg rekker å komme dit igjen før det blir forsent!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 17 september. Er ikke så lenge igjen til det. Men har konstant vondt i bekkenet, vondt å sitte, vondt å gå.. vondt å legge seg ned, men når man først ligger nede er det halvveis ok. Flere som føler det slikt?? Kan det ikke være på slutten nå da.. begynner å bli litt lei kjenner jeg :\ :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som synes det er helt greit med overtid?

 

Er det noen som har brukt bringebær te\kapsler, og ikke funket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest påtjukken

Har termin i morgen og vi prøver det som prøves kan for å få ut knøttet...

Så nå har vi akkurat gått opp til Fløyen og Brushytten, så gjenstår det å se om dette hjelper... på vei ned fra fjellet kjente jeg trykk nedover mot underlivet, en følelse jeg ikke har hatt før. Satser på at det er et "fødsels-tegn"! -om de finnes da :)

 

Hvis ikke sees vi vel på cafe på tirsdagen :)

 

Alice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og håpp

 

ja da er kvelden kommet og her er det stille og rolig

Håper egentlig at det ikke skjer noe før event sent i morgen. Jeg har ikke stemt enda og håper å få gjort det i morgen

Jeg har ny time kl 8 i morgen tidlig og vi får se hva som skjer.

 

Vi får se....

 

god natt jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var kvelden kommet.:/ å her har det ikke skjedd noen ting idag...men kan vel ikke klage i og med at jeg har en stund igjen til termin...:)

 

Lykke til alle dere som går på overtid...krysser fingrene for dere at det skjer noe i natt!! hehe!

 

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...