kamillaen Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Noen forslag for å få det til å bli effektive rier? Slit å gå med disse lureriene som er vonde! Tar 6 bringbærbladkapsler om dagen,vet det ikke skal sette igang noe,men er 6 er vel maks? Vil ha ut ungen min!!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Har det akkurat likedan. Var på føden inatt, fikk akupunktur, fikk kraftigere rier som stoppet helt opp da vi kom hjem. Nå er det nye dag med nye maserier... Hatt blodig slim i ett døgn, og idag gikk slimproppen. SUKK! Men hadde nettopp en rie som var sterkere enn maseriene, men ikke like sterk som de jeg hadde inatt... håper det bygger seg opp. Har ingen råd dessverre, skjer ikke noe før kroppen er klar.
kamillaen Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 Nå er det helt stille her..merkelig..men ungen er helt febrilsk inni der:P Lykke til så få vi håpe noe er på gang!=)
nesten30 Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 gå tur - da blir det press på livmorhalsen
-smiley86- Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 jeg og har det sånn. Var på sykehuset 12.09 og hadde hatt modningsrier siden kl 15:00 og varte til kl 03:00 Så 13.09 modningsrier fra kl 15:00- nå! På sykehuset 12.09 fikk jeg også vite at jeg hadde 2 cm åpning og helt avflatet mormunn.. Hva tror dere.. Riene er jo alt fra 4 min til 9 min mellomrom, og varer opp i mot ett minutt. er dette rier?? eller bare modning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå