Gå til innhold

Høygravid i dag og begynner å bli bra lei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt er plutselig blitt så tungt, har vært i fin form til nå, men denne uka kom halsbrann, soveproblemer og ryggsmerter på en gang! Flere som veksler mellom utolmodighet og full panikk for fødselen og alle forandringene etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble også høygravid i dag, termin 23. Så at det var to til på siden her med samme dato. La oss klage og støtte og heie på hverandre ;)

Jeg er veldig plaget med snikete forkjølelse... Den kommer sent på kvelden og natten og om morgenen...Så gir den seg på dagen, for å returnere på kvelden igjen...Bah...

Og ja, jeg har også siste uken plutselig blitt tung og vaggete og gravid... Vi har flyttet inn i nytt hus for 3 uker siden og gjett om vi har mye som skal på plass før neste nurk ankommer.... Så ja, jeg syns tiden går for fort, får litt panikk for fødselen innimellom (brukte 47 timer sist) og lurer på hvordan livet blir med en 3 åring og en 0-åring... (Bortsett fra herlig selvsagt ;) )

Men vi gleder oss veeeeldig til å hilse på ham! Og jeg gleder meg til ikke å være gravid lenger :)

Skrevet

Termin 17 oktober her og gleder meg til å bli ferdig her også Mest for å slippe bekymringer mer.... men har også fått mye vann i kroppen nå. Sover kun ett par timer i slengen for fingrene mine verker som besatt om natten og dovner bort om dagen... Må opp å gå flere ganger om natten. Heldigvis så jobber jeg ikke nå så får jo hvilt meg innimellom....men GUD hvor jeg gleder meg til å bli ferdig!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er også akkurat blitt høygravid. Går for det meste greit men er plaget med smerter under ribbein, også sover jeg dårlig. Syntes tiden går fryktelig sakte nå, er jo 5 HELE uker til termin og jeg er klar NÅ. Barnet mitt ble estimert til å være 3 kg i uke 34, så jeg håper virkelig han melder sin ankomst før uke 42. Tør ikke tenke på hvor stor han han kan bli da. Gruer meg til fødsel, men har vel innsett at det er ingen vei utenom og begynner å bli klar for å få det unnagjort. Gleder meg enormt til å få holde nurket mitt og kose......og til 2-åringen min skal bli storebror!!!

Skal bestille time til modningsakupunktur i håp om at jeg kanskje kan være en av de heldige som føder i uke 38!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...