Gå til innhold

Våknet med rier halv 6 i dag tidlig....men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ga seg desverre da jeg stod opp klokka 8. Har komt og gått etter det. Men var regelmessige og vonde da de stod på...

Kan jeg håpe på at de tar seg opp igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring? Kommer fortsatt innimellom.... Er ikke som kynnere jeg har hatt før. Disse kjennes i magen og veldig i ryggen...

Skrevet

Med min første våknet jeg på natten av svake rier. De kom med 10-15 min mellomrom og var bare svake tak i magen. Jeg sto etterhver opp, spiste frokost og tenkte at det var greit å få litt mer søvn før det virkelig satt igang. Når jeg da våknet igjen etter en times tid hadde det nesten stoppet opp. Da gikk vi ut på tur, bare frem og tilbake i gata her, for å se om det kom tilbake, og det gjorde det! Og derfra ble det bare værre og værre helt til jenta vår var ute 1,5 døgn etter første ri.

Så det kan jo være starten på noe, men kan fortsatt ta tid. Veldig godt svar, sikkert akkurat det du ville høre ;)

Skrevet

Hehe...vet at det fins ingen fasitsvar. Har jo to fra før, men da har det begge gangene startet slik at jeg er helt sikker på at det er rier. Og ingen maserier og greier i forkant...

Har ikke kjennt mer idag..utenom en god del kynnere.. Har en sliten følelse i ryggen, og kynnerne er heftige. Er litt skuffet da...:(

Kanskje prøve sex igjen ikveld... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...