MillyMy Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Nu nr jeg våknet hadde jeg blodig utflod + små menstak bak i ryggen. Ka e det for nå? nånn opplevd det før ? er 36+1 idag. ringe føden å høre?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Beklager! Kan ikke hjelpe deg.. Men regner med at du har ringt føden allerede? Er en stund siden du postet dette. Hvordan går det med deg?
MillyMy Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 nei har ikke ringt føden. har ikke gjort noe er førstegangsfødende, så vet ikke om jeg ska bare sitte å se hva som skjer eller ringe
md71#mamma# Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 like greit og ringe, så du vet hva du skal gjøre.Lykke til hvis det er fødsel på gang! Hold oss gjerne oppdatert om du orker ;-)
MillyMy Skrevet 13. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2009 Har enda ikke ringt Sist jeg sjekka var det stoppa opp å blø. Å kjenner ingenting på kroppen, en anna stikkinger i underlive. Men har pakka beggen helt klar nu ! Får viss det skjer nå, så har vi 2 timer til sykehuse
Jokeren Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Man skal vel alltid ta kontakt med føden ved blødninger.. Mange som sier at de får blødninger når fødselen starter. Ta en tlf du. Iallefall greit siden dere har lang vei dit. Lykke til og hold oss oppdatert!
MillyMy Skrevet 13. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2009 ringt dit. skal dit imorra. siden d ikke oppsto nå nu. Så måholle meg i ro i hele dag.
MillyMy Skrevet 14. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2009 Da har jeg vært på sykehuse Dæm sa at blødningen er ett teng på fødseln som e bynt å komme igang. De sjekket morkaka å alt. Å ingenting så galt ut. Det eneste de mente var at fødseln e like rundt hjørne. Så nu var d bare å være obs
1gang09 Skrevet 14. september 2009 #10 Skrevet 14. september 2009 så spennende! Lykke til om det skulle ta seg opp mer nå fremover:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå