Gå til innhold

Hjeeeeelp ?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu nr jeg våknet hadde jeg blodig utflod + små menstak bak i ryggen. Ka e det for nå? nånn opplevd det før ? er 36+1 idag.

ringe føden å høre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager! Kan ikke hjelpe deg.. Men regner med at du har ringt føden allerede? Er en stund siden du postet dette. Hvordan går det med deg?

Skrevet

nei har ikke ringt føden. har ikke gjort noe :P er førstegangsfødende, så vet ikke om jeg ska bare sitte å se hva som skjer eller ringe :P

Skrevet

like greit og ringe, så du vet hva du skal gjøre.Lykke til hvis det er fødsel på gang! Hold oss gjerne oppdatert om du orker ;-)

Skrevet

Har enda ikke ringt :P

Sist jeg sjekka var det stoppa opp å blø. Å kjenner ingenting på kroppen, en anna stikkinger i underlive. Men har pakka beggen helt klar nu ! :P Får viss det skjer nå, så har vi 2 timer til sykehuse :P

Skrevet

Man skal vel alltid ta kontakt med føden ved blødninger.. Mange som sier at de får blødninger når fødselen starter. Ta en tlf du. Iallefall greit siden dere har lang vei dit. Lykke til og hold oss oppdatert!

Skrevet

ringt dit. skal dit imorra. siden d ikke oppsto nå nu. Så måholle meg i ro i hele dag.

Skrevet

Da har jeg vært på sykehuse :) Dæm sa at blødningen er ett teng på fødseln som e bynt å komme igang. De sjekket morkaka å alt. Å ingenting så galt ut. Det eneste de mente var at fødseln e like rundt hjørne. Så nu var d bare å være obs :)

Skrevet

så spennende!

Lykke til om det skulle ta seg opp mer nå fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...