Gå til innhold

Flere m/termin tidlig i mars som ikke har fått sjekket hjertelyd hos legen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen da jeg var 14+2, men han sjekket ikke hjertelyden til barnet. Er det vanlig? Tenkte ikke over det da jeg var der, men i ettertid er det et par som har reagert på at dette ikke ble forsøkt sjekket engang..

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !!

jeg var selv hos legen for noen dager siden..da var jeg 12+2.Han sa at ved alle andre kontroller hos han,så vil han sjekke hjertelyden og la meg få høre det..MEN nå så tidlig i svangerskapet,så var det bedre å la vær å lete etter hjertelyd,fordi det er vanskelig å få høre noe nå,og som oftest ender det opp med at de ikke finner hjertelyd.Ikke fordi den ikke er der,men bare fordi det er vanskelig å finne.Så derfor lot vi heller vær å lete,så slapp jeg å bli unødvendig bekymret :)

Så neste gang du skal på kontroll,da får du nok høre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt tilfelle så er det jordmor som sjekker dette.. jeg er 16uker å har ikke hørt hjertelyd.. men skal til første kontroll med jordmor til torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper sånn å få høre hjerte hos jm på onsdag!! Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har skrevet det forskjellige steder her inne nå, gleder meg sånn!! Vil at alt skal være bra, og at vi skal høre det dunker slik det skal. Vi er 13+1 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...