Gå til innhold

Noen som har peiling på graviditetstester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en graviditetstest i natt. Clearblue. Rundt kl 03. Men kontrollvinduet viste at den ikke hadde funket. Men så sjekket jeg den i dag tidlig siden jeg var litt i ørska i natt og da hadde den en strek i kontrollvinduet som viste at den hadde funket og testen var positiv. Er jeg gravid da?? Eller kan det bare ha vært selve fargen på testen som har blitt dratt ut av tisset?

Og ja, nå ror jeg fælt for jeg har ei datter på 6 mnd og vi har brukt kondom HVER GANG så dette blir litt for tett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke dukket opp strek i kontrollvinduet før det var gått fem minutter, så er testen ugyldig. Det du ser kan være en skyggestrek.

Jeg vil anbefale deg at du heller tar en ny test, kanskje være våken denne gangen? Hehe, så er du helt sikker på hva du ser.

Lykke til, jeg håper du får det svaret du ønsker deg! :)

Skrevet

Etter bruksanvisningen er testen ugyldig da.

Men det skal sies at testen jeg tok med barn nummer 1 og 3 først ble positive etter at tidsfristen var gått ut.

Så du er nok gravid, men kan ikke stole 100% på det og bør ta en ny test snart.

Skrevet

Ja, må nok kjøpe meg en i morra men får vel ikke tatt den før tirsdagsmorgen da? Nervepirrende å vente så lenge! hehe

Skrevet

Anbefaler å bruke en sånn test der det står gravid/ikke gravid i displayet når resultatet kommer. Da slipper du i allefall å lure:)

Dersom du har passert forventet mens kan du ta testen når som helst på dagen. Forøvrig er det endel apotek som er åpne på søndag, kanskje du kan få kjøpt en i dag?

Skrevet

Da skal jeg prøve en sånn digital:)

Aner ikke. skal sjekke ut på nett om det er noen i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...