Shinyogsmåen Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Trenger tips. Har lyst til å gå tur, men vet ikke hvor.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Dårlig med tips her.. Skulle egentlig i bursdag til mamma, men junior er syk
Mamsen87 :) Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Vi skal være hjemme og kose oss, i ettermiddag skal vi til mamma og spise fårikål
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Vi skal på landstevne
celodi Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Vi skal treffe foreldrene mine om en time,så skal vi pynte og lage ferdig det siste av maten. Så skal vi hjem og slappe av litt,så skal vi feire bursdagen til mamma og pappa Koltbord og gode kaker,og masse folk En koselig dag:) Har foresten kjøpt meg både ny kjole og nye støvletter:) Vet ikke hvor du bor,eller hvordan været er.Men kanskje det finnes en åpen gård dere kan besøke? Skogtur? Få med venner og gå en tur og ha med nistepakke og kakao:) Lekeland Badeland Bakedag Ha en fin dag ihvertfall
petite fleur Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Jeg skal lage fårikål for første gang i mitt liv, spennende :-) Også skal jeg dra og stemme. Det er alt vi har bestemt hittil. Hvis du trenger tips til å gjøre noe sammen med barna, kan dere jo gå på museum eller i skogen/ fjæra med niste, eller ut på kafè eller en fin lekeplass :-)
Alba44 Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Jeg skal være med lillegutt på bursdagsfest. :-D Han kose seg med andre barn og jeg skravle med de andre mødrene. I kveld blir det god middag og slappe av hjemme. Blir godt. Var borte i hele går også. Fin søndag til dere!
Gjest Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Fårikålmiddag med bestisene og tante :-)
Gjest Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 På formiddagen nå, før duppen - skal vi sykle til "andedammen" og kaste stener på vannet. Det regner ute, men tar på regnklær og støvler. Mini får enten sitte i sykkeltilhenger eller sykle selv. Har ikke bestemt meg enda. Så blir det noen timer avslapning / rydding mens han sover. Har ikke bestemt noe akivitet etterpå enda. Men har lyst til å besøke mamma og pappa. Han ble to nå i august så om han sykler så går jeg bak og dytter han ....
mamma`n te Kaja Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 Aller først kunne jeg tenkt meg å sovet ett par timer da dagen startet alt for tidlig i dag, men spørs om jeg må se langt etter det må vel komme oss ut en tur på formiddagen selv om det regner litt her... på en lekeplass eller noe.. i ettermiddag skal vi på fårikål middag til mamma og pappa.. det blir godt så blir det vel avslapping i kveld, og forberedelse av ny uke
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 Vi skal opp til stemoren min utpå dagen idag og drikke kaffe og la barna leke med hverandre..:-p
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 Sitter og slapper av med kaffekoppen nå sammen med mannen. Eldste ser på TV minstemann sov hos foreldrene mine i natt så han skal vi hente om 1 times tid. Så skal gutta være med på sånn Barneløp i en av nabobyene og jeg skal være med på 5 km : ) Skal være der sammen med fettere, tante og onkel også. så er det vel hjem til noe middag. jeg legger ungene mens mannen er på trening og så er det sofaen i kveld : ) Og Robinson : )
Trønderbærta Skrevet 13. september 2009 #15 Skrevet 13. september 2009 Jobb - jobb - jobb, drar straks og skal jobbe helt til kl 22, så det er dagens plan
Dindagmamma? Skrevet 13. september 2009 #17 Skrevet 13. september 2009 Her skal vi feire bursdagene til min far, bror og niese i dag:o) Vi blir ca 20 personer og jeg har gjort mye klart allerede:o) Det blir til at vi har det hos meg da jeg bor midt i mellom alle og har best plass til alle:o) Gleder meg til å se familien min:o) Og i kveld blir det å kveile seg opp i sofaen med mann og barn for å se Robinson:o) Ha en flott søndag alle sammen:o)
Tøysetipp Skrevet 13. september 2009 #18 Skrevet 13. september 2009 Ta med datter og nevø som har overnattet i helgen på gåtur. Stoppe ved kiosken, kjøpe vaffel til ungfolene og kaffe til meg selv. Nevøen skal hjem og arvingen være med faren sin på fotballkamp. Jeg skal løpe i skogen med ei venninne.
Gjest Skrevet 13. september 2009 #19 Skrevet 13. september 2009 I Bærum. Inn i skogen fra Øverland gård, retning Muren. www.reverock.no
mamma >to gull Skrevet 13. september 2009 #20 Skrevet 13. september 2009 Til nå har vi gått en tur til et vann og småen har matet endene med brød som er stor stas! Nå er han ute og sykler litt, så er det vel straks tid for lunsj. Så skal vi,som mange andre her ser jeg, ha fårikål til middag. Etter det vet jeg ikke, kanskje bake en kake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå