Gå til innhold

Hvilke planer har dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips. Har lyst til å gå tur, men vet ikke hvor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig med tips her..

Skulle egentlig i bursdag til mamma, men junior er syk :(

Skrevet

Vi skal være hjemme og kose oss, i ettermiddag skal vi til mamma og spise fårikål :)

Skrevet

Vi skal på landstevne :)

Skrevet

Vi skal treffe foreldrene mine om en time,så skal vi pynte og lage ferdig det siste av maten.

Så skal vi hjem og slappe av litt,så skal vi feire bursdagen til mamma og pappa :) Koltbord og gode kaker,og masse folk :)

En koselig dag:) Har foresten kjøpt meg både ny kjole og nye støvletter:)

Vet ikke hvor du bor,eller hvordan været er.Men kanskje det finnes en åpen gård dere kan besøke?

Skogtur?

Få med venner og gå en tur og ha med nistepakke og kakao:)

Lekeland

Badeland

Bakedag

Ha en fin dag ihvertfall :)

Skrevet

Jeg skal lage fårikål for første gang i mitt liv, spennende :-) Også skal jeg dra og stemme. Det er alt vi har bestemt hittil.

Hvis du trenger tips til å gjøre noe sammen med barna, kan dere jo gå på museum eller i skogen/ fjæra med niste, eller ut på kafè eller en fin lekeplass :-)

Skrevet

Jeg skal være med lillegutt på bursdagsfest. :-D

Han kose seg med andre barn og jeg skravle med de andre mødrene.

I kveld blir det god middag og slappe av hjemme.

Blir godt.

Var borte i hele går også.

Fin søndag til dere!

Skrevet

På formiddagen nå, før duppen - skal vi sykle til "andedammen" og kaste stener på vannet. Det regner ute, men tar på regnklær og støvler. Mini får enten sitte i sykkeltilhenger eller sykle selv. Har ikke bestemt meg enda.

Så blir det noen timer avslapning / rydding mens han sover. Har ikke bestemt noe akivitet etterpå enda. Men har lyst til å besøke mamma og pappa. Han ble to nå i august så om han sykler så går jeg bak og dytter han ....

Skrevet

Aller først kunne jeg tenkt meg å sovet ett par timer da dagen startet alt for tidlig i dag, men spørs om jeg må se langt etter det :) må vel komme oss ut en tur på formiddagen selv om det regner litt her... på en lekeplass eller noe.. i ettermiddag skal vi på fårikål middag til mamma og pappa.. det blir godt :) så blir det vel avslapping i kveld, og forberedelse av ny uke :)

Gjest Månefuglen +2imagen
Skrevet

Vi skal opp til stemoren min utpå dagen idag og drikke kaffe og la barna leke med hverandre..:-p

Skrevet

Sitter og slapper av med kaffekoppen nå sammen med mannen.

Eldste ser på TV minstemann sov hos foreldrene mine i natt så han skal vi hente om 1 times tid.

Så skal gutta være med på sånn Barneløp i en av nabobyene og jeg skal være med på 5 km : ) Skal være der sammen med fettere, tante og onkel også.

så er det vel hjem til noe middag.

jeg legger ungene mens mannen er på trening og så er det sofaen i kveld : ) Og Robinson : )

Skrevet

Jobb - jobb - jobb, drar straks og skal jobbe helt til kl 22, så det er dagens plan :P

Skrevet

Her skal vi feire bursdagene til min far, bror og niese i dag:o) Vi blir ca 20 personer og jeg har gjort mye klart allerede:o)

Det blir til at vi har det hos meg da jeg bor midt i mellom alle og har best plass til alle:o)

Gleder meg til å se familien min:o)

Og i kveld blir det å kveile seg opp i sofaen med mann og barn for å se Robinson:o)

Ha en flott søndag alle sammen:o)

Skrevet

Ta med datter og nevø som har overnattet i helgen på gåtur. Stoppe ved kiosken, kjøpe vaffel til ungfolene og kaffe til meg selv. Nevøen skal hjem og arvingen være med faren sin på fotballkamp. Jeg skal løpe i skogen med ei venninne.

Skrevet

I Bærum. Inn i skogen fra Øverland gård, retning Muren.

www.reverock.no

Skrevet

Til nå har vi gått en tur til et vann og småen har matet endene med brød som er stor stas!:)

Nå er han ute og sykler litt, så er det vel straks tid for lunsj.

Så skal vi,som mange andre her ser jeg, ha fårikål til middag.

Etter det vet jeg ikke, kanskje bake en kake..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...