millie+2klumper Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Vi skal gå søndagstur opp på festningen i nærheten her vi bor. På toppen der selger de lapper og kaffe og saft:) Veldig koselig tur og solen skinner i dag:). Så skal vi til besteforeldre på deilig søndagsmiddag etterpå. En helt vanlig søndag for oss:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Etter alle har stått opp og yngste tatt luren sin, så pakker vi med oss litt mat og drikke. Så går vi oss en tur, vet ikke helt hvor enda. Og senere i dag skal vi til svigers på middagsbesøk Det beste med det besøket er at barna skal sove der i natt så vi drar barnløse hjem igjen!!!!! :D
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Meg og ungene skal bake brød, lage gele og sussle litt i huset. Hagen trengs en klipp også blandt annet. men finner vi på noe annet så gjør vi heller det, men skal igrunn gjøre minst mulig. Vi skal ta oss en tur bort til skolen for at jeg skal stemme, så vi roter oss nok litt inni skogen og leker på skolen enstund tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Idag skal vi får i oss frokost først, og deretter skal vi i stallen noen timer, deretter middag og kanskje et besøk til min mor. Har egentlig hundrevis av ting jeg burde ha gjort hjemme, men det kommer en dag i morgen!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #6 Skrevet 13. september 2009 Vi skal på tur i skogen med ett vennepar med barn i samme alder. Har pakket niste og gleder oss. Senere skal vi til mine foreldre å spise søndagsmiddag. Er omtrent det vi gjør hver eneste søndag:-)
Kine&nurket;-) Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Ettersom jeg ikke har barn enda, men en på vei, blir det tur med en venninne i den flotte marka i Oslo:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå