Gå til innhold

Søndag 13 september - hva skjer?


Øyboeren med to små <3

Anbefalte innlegg

Vel, selv om du håpte å ikke høre fra oss i dag, Kira06, får du høre litt fra meg uansett... :) Her funket nemlig taco, rydding og litt søvn...! :P begynte å kjenne litt vondter når jeg la meg, men fikk sove litt... lurte på om jeg skulle si til noen at jeg trodde det kanskje var i gang, så nevnte det vagt for sambo... våknet litt i blandt at det var småvondt, før jeg våknet for fullt i 5- halv 6 tida. Hadde da vonde, men uregelmessige rier, før de gikk over til å bli vonde rier som kom med 2-3 min mellomrom og varte ca 50 sekunder, etter hvert kom de jevnt med rett over 2 min i mellom.

 

ringte da til føden for å høre når de vil ha meg inn, og jeg skulle bare komme når jeg ville. :) men siden jordmødrene her har hjemmevakt på natt, venter jeg nok til vaktskifte. har dabbet litt av igjen nå også, så vi får se hva dette blir fornoe...! :) Blir en spennende dag i allefall...! :)

 

 

hva skjer hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, så spennende! Da håper jeg virkelig at det setter i gang for fullt så fort vaktskiftet er gjort:) Tenk at du kanskje snart har den lille ute i armene dine, helt fantastisk!

 

Her skjer det ikke stort, bortsett fra at søvnen ikke er helt på plass....., som vanlig. Nå er klokken snart halv åtte, og jeg har allerede dusjet, spist frokost og vært på tur med hunden. Så nå sitter jeg bare her og irriterer meg over han som snorker så godt i sengen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...