zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Sliter virkelig nå...Sovner ikke før langt på natt,og når jeg må stå opp med lille`n på 4 år så er jeg dødstrett.... Blir sprø snart.. Er kjempetrett men ligger bare å snur på meg...å akkurat når jeg sovner våkner jeg for da må jeg på do! Er KLAR for at baby`n kommer jeg nå altså!! Sorry ass..måtte bare få ut litt frustrasjon.....HRMF!!!!
Happy2BeMumTo3 Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Du er sååå ikke alene..... hehe . Akkuratt det samme her, bare at jeg har ei på 3 istedet La det skje noe snart!!!!
Gjest eelis+guttespire *høygravid* Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 Får vi sove noe mer når babyene kommer da? DET lurer nemlig jeg på! Jeg har gitt opp all fremtidig søvn, og slått meg til ro med at jeg kommer til å være kronisk trøtt heretter.
Minaw Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Samme her.. Men jeg ligger med noen tak.. Problemet er bare at de ikke har vært noe reglemessige.. Kunne ønske at de takene mine kunne blitt sterkere og regelmessige, og at de IKKE stoppa før ungen var ute!!! Eller at jeg kunne fått sove.. Har en på 2 som kommer til å våkne om ett par timer, og egentlig er det min tur til å stå opp med han nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå