Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Huff, jeg har en sånn ekkel knute i magen.... Har en samboer som er hobbyfotograf. Denne hobbyen har blitt mer og mer viktig for han, og jeg vet han ønsker dette som en karriere. Og han har virkelig talent, alle skryter av hvor flink han er. Han tar bilder av det meste, alt fra landskap til mennesker. I de syv årene vi har vært sammen (samboere i 5), har vi hatt et veldig bra forhold, ingen tillitsbrudd eller episoder med sjalusi, rett og slett fordi vi er veldig trygge på hverandre. Men nå skjønner jeg ikke hva som har skjedd med meg! Jeg er rett og slett kjempesjalu når han skal på kurs osv der de skal ta bilder av modeller. Ja, jeg vet det er latterlig men jeg kan ikke noe for det. Min samboer er ikke en flørtete person og jeg vet at han opptrer proffesjonelt, men jeg klarer likevel å plage meg selv til det uutholdelige når han skal på disse oppleggene. Vi har hatt noen episoder som har endt i krangel fordi jeg ikke klarer å skjule helt hvor vanskelig jeg synes det er, og han blir jo kjempefortvilet fordi han føler at hans nye interesse og potensielle karriere er truet av mine ubegrunnede følelser. I neste uke skal han på et kurs, han sa det var undervisning i "kropp og belysning", Jeg var så dum at jeg søkte opp info om dette kurset på nettet, og ser at det er kurs i aktfotografering. Det er til og med bilde av modellen som skal være der, og hun ser selvsagt helt perfekt ut. Og her sitter jeg, gravid og småfeit, og er så fortvilet at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Jeg føler meg så råtten og urimelig som skaper problemer av ingenting, men jeg klarer ikke å la være. Jeg har bare lyst til å skrike, grine og rase!!! Jeg er sikker på at alle dere som leser dette synes jeg er helt patetisk, men håper likevel at noen kan si et eller annet som kan hjelpe meg litt. Vet ikke helt hva det skal være, men...... er så lei meg at jeg prøver likevel.
MrsMilla Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Det er deg han vil ha barn med! Han stoler på deg, og vil tydeligvis være med deg - siden dere har vært sammen i sju år! Ikke la hormonene være slem med deg nå, du er ikke småfeit, du er gravid! Kroppen din gjør noe stort for dere og er kjempeflink! Og dessuten ville ikke disse perfekte modellene vært så mye annerledes enn deg om de var gravide - vi er alle jenter - som garantert finner noe å plukke på når deg gjelder kroppen vår... Husk at du er spesiell for ham! Mer enn noen andre, for du bærer hans barn! God natt, dette ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 tror kanskje det er vanlig å ha slike tanker når mannen skal sitte og se og studere en annen naken kvinnekropp. Mannen min har tegnet mye akt og jeg har ikke alltid klart å skjule min misnøye om det. Han blir supersur på meg hvis han merker at jeg ikke liker det så jeg skjuler det så godt jeg kan.,Jeg vet jo at jeg er teit og ikke har noen grunn til å bli sjalu. Så nå later jeg som om jeg synes det er helt greit og helt naturlig:) Jeg stoler på han 100% og vet han elsker meg og liker meg best av alle, men vet jo at han synes andre kvinnekropper er fine også, det er jo helt naturlig...derfor liker jeg ikke helt at han skal sudere dem i tillegg..he he, jeg er egentlig ikke sjalu i det hele tatt, men det med akt klarer jeg ikke være helt komfortabel med. Du får bare bite tennene sammen og late som om det er greit, for det er jo greit:) Kanskje han kan øve seg på deg senere, akt av gravid dame er jo utrolig flott!! Mannen min gjorde det med meg da jeg var gravid..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Tusen takk begge to for støttende ord:) Jeg skjønner jo at dette egentlig er noe som det er helt greit at han holder på med, så jeg prøver også å skjule hva jeg egentlig føler, men noen ganger kommer det ut likevel. Jeg var jo i tillegg dum som gikk inn på den nettsiden for det kurset, men jeg hadde jo ikke trodd at de skulle annonsere med bilde hvem som skulle være modell, trodde det vanligvis var litt "anonymt" når det gjelder akt. Det ble litt sånn reklame-aktig, "Se hva dere får se mer av hvis dere melder dere på".... så da begynner tankene mine å lure på om sambo meldte seg på LITT for å få se henne naken....Skjønner dere, nå begynner jeg igjen!! Tror kanskje litt av grunnen til min sjalusi er at han egentlig er veldig lite kroppsfiksert, og jeg føler ikke at han gir meg så mye oppmerksomhet i form av komplimenter for hvordan jeg ser ut, at han viser han synes jeg er sexy osv. Så jeg er liksom litt redd for at den oppmerksomheten og de tankene nå blir rettet mot noe som jeg ikke kan konkurrere med....ja det høres vel helt ko-ko ut, men sånn er det altså jeg tenker:) Takk igjen for at dere gadd å svare meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå